کدخبر: ۷۷۳۳۴
۲۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۱
چاپ

تزریق واکسن کرونا به سه میلون نفر در کشور/بیش از 9 هزار گچسارانی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

کارشناس ارزیابی عملکرد مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر به اندازه محدود واکسن برکت تولید شده و این واکسن به گروه های خاص که بیشتر در تجمعات شرکت دارند تزریق می شود اگرچه واکسیناسیون کووید ۱۹ بر اساس گروه بندی تا پایان امسال درکشور ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،الهه کوشا،کارشناس ارزیابی عملکرد مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت در حاشیه بازدید از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در گچساران گفت:سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای بازدید از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  و واحدهای زیر مجموعه آن انجام شده است که  هدف از این بازدیدها نیز بررسی عملکرد دانشگاه و واحدهای زیر مجموعه آن در اجرای گام پنجم بسیج ملی مقابله با کرونا و اجرای مدیریت و‌کنترل آن است.

وی با قدردانی از زحمات پرسنل شبکه بهداشت و درمان گچساران افزود:  در حال حاضر در بازدیدی که از پایگاه تجمیعی تزریق واکسیناسیون جامعه هدف درگچساران صورت گرفت ، همه چیز طبق استاندارها و با وضعیت بسیار مطلوب در حال اجراست، هرچند در کشور افزون بر ۷۰۵ پایگاه تجمیعی برای تزریق واکسیناسیون وجود دارد.

کوشا تصریح کرد: در حال حاضر بر اساس فاز گروه بندی کشوری از امروز تزریق واکسن کووید ۱۹ به  افراد ۶۸ سال به بالا در حال اجراست ؛ حدود ۷ درصد از افراد جامعه بر اساس گروه های هدف تزریق واکسن صورت گرفته که تاکنون به  ۳ میلیون نفر نیز از جامعه هدف در کشور واکسن کرونا تزریق شده است.

کارشناس ارزیابی عملکرد مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت بیان کرد: در حال حاضر به اندازه محدود واکسن برکت تولید شده و این واکسن به گروه های خاص که بیشتر در تجمعات شرکت دارند تزریق می شود اگرچه  واکسیناسیون کووید ۱۹ بر اساس گروه بندی تا پایان امسال درکشور ادامه دارد.

عباس باشتی، رئیس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران درادامه هم گفت: تاکنون ۹هزار دوز واکسن کرونا برای گروه های هدف این شهرستان تزریق شده است که  این میزان واکسن به کادر بهداشت درمان، بیماران خاص، معلولان، جانبازان بالای ۵۰درصد، پاکبانان ، سالمندان بالای ۸۰سال و رده سنی ۷۰ سال به بالا تزریق شد.

وی درادامه نیز تصریح کرد: از این میزان ۶ هزار نفر در دوز اول و سه هزار نفر در دوز دوم واکسن کووید ۱۹ را در شهرستان گچساران دریافت کردند.

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار