کدخبر: ۷۷۳۳۵
۲۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۳
چاپ

در گفتگو با فرماندار گچساران مطرح شد؛

مهار آتش سوزی ارتفاعات نارک در گچساران/عملیات اطفای حریق در دمای 50 درجه " خامی" ادامه دارد

فرماندار گچساران گفت:در حال حاضر دو فروند بالگرد کار هلی برن نیروهای امدادی به منطقه را در ماموریت دارد که تا الان بالغ بر یک هزار نیرو درگیر آتش سوزی ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، علیرضا اتابک،فرماندار گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی های ارتفاعات نارک و خامی در این شهرستان گفت:باید توجه داشت که آتش سوزی در ارتفاعات نارک با تلاشی همه جانبه کنترل و مهار شده است و هم اکنون نیروهایی جهت پایش در منطقه حضور دارند،با این وجود نیز آتش سوزی در بخش های اعظمی از کوه خامی تا این لحظه نیز کنترل شده است.

وی افزود:بنابراین،آتش سوزی "کوه خامی" در چند نقطه از ارتفاعات مناطق مارین،نیمدور و فتح ادامه دارد هرچند در همه این نقاط نیروهای امدادی حضور دارند و در حال حاضر نیز در حال اعزام نیروهای جدید و تازه نفس به منطقه هستیم.

فرماندار گچساران تصریح کرد:در حال حاضر دو فروند بالگرد کار هلی برن نیروهای امدادی به منطقه را در ماموریت دارد که تا الان بالغ بر یکهزار نیرو درگیر آتش سوزی ها هستند و نیروهای مردم نهاد ، منابع طبیعی، محیط زیست ،تیپ 48فتح،نیروهای امدادی،بسیج،خدماتی، انجمن های وستار طبیعت و همه و همه در حال اعزام به منطقه هستند.

اتابک در ادامه افزود:به هرحال اقدامات برای مهار آتش سوزی ارتفاعات خامی در حال انجام است، اما سخت گذر بودن ، پوشش متراکم جنگلی  و دمای 50درجه منطقه کار امداد رسانی را مختل کرده در نتیجه هم کار اطفاءحریق کمی به تاخیر افتاده است اما با این وجود همه عزیزان پای کار هستند و تلاش همه عوامل و نیروهای امدادی در منطقه با جدیدت ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار