کدخبر: ۷۷۳۳۶
۲۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۶
چاپ

درخواست امام جمعه گچساران از نمایندگان استان در مجلس/ برای همیشه به این غصه غم انگیز آتش سوزی جنگل ها پایان دهید

امام جمعه گچساران در پیامی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا مشکلات مربوط به آتش سوزی مراتع و جنگل های استان را در سطح ملی پیگیری و مرتفع کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران در پیامی خطاب به نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی نوشت:

بسمه تعالی

 ضمن عرض سلام واحترام به محضر مبارک مردم شریف و ولایتمدارشهرستان گچساران ، و تشکر از تلاش های تحسین برانگیز بسیجیان عزیز همیشه  در  صحنه ، مسئولین محترم و خدوم استان و شهرستان و نیز همکاری های دلسوزانه مردم متدین برای اطفاء حریق های سالی چندبار کوه ها و منابع طبیعی بی زبان .

 متأسفانه هرساله با حسرت جانسوز ، شاهد آتش سوزی های پیاپی سرمایه های بسیار ارزشمند خدادادی طبیعی هستیم و غیر از آه و ناله غم انگیز وتأسف بار ، نتیجه ای حاصل نمی شود .

 لذا از برادر عزیز ، جناب آقای حسینی پور، نماینده  انقلابی شهرستان و دو نماینده ارجمند دیگر استان ، عاجزانه خواهش می کنم عنایت فرمایند حل این مشکل صعب العلاج را در سطح ملی پیگیری و برای همیشه به این غصه غم انگیز پایان دهند قبلا از بذل عنایتی که میفرمائید ، صمیمانه تقدیرو تشکر می کنم.

 والسلام/ حجازی

 

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار