کدخبر: ۷۷۳۷۱
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۰
چاپ

بازدید"سیدناصر حسینی پور"از پروژه های بنیاد مسکن در گچساران/از شفاف سازی طرح اقدام ملی مسکن تا خوش و بش با جوانان بافت فرسوده+تصاویر

بازدید از پروژه های طرح اقدام ملی مسکن، اجرای طرح هادی روستای چهاربیشه سفلی، رینگ بافت فرسوده شهراز برنامه های منتخب گچساران و باشت در گچساران بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز و به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درگچساران، منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل بنیاد مسکن استان و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی از روند اجرایی این طرح ها نیزبازدید کردند.

صیادی، معاون بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اقدامات بنیاد مسکن در این شهرستان گفت: در خصوص طرح اقدام ملی مسکن در گچساران، در دو فاز زمین نیز تحویل داده شده است که در فاز اول ۲۸۸واحد و در فاز دوم نیز ۲۴۰واحد نیز ساخته خواهد شد.

وی تصریح کرد: در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن با توجه به اینکه مردم پای کار آمدند ،در نتیجه پروانه ساخت اخذ و کار ساخت واحد‌ها هم آغاز شد که هم اکنون پیشرفت فیزیکی طرح ۳۰درصد است.


معاون بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آورده متقاضیان فاز اول اقدام ملی مسکن در گچساران، تاکنون ۲۸میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان بوده است، بنابراین می‌طلبد مردم آورده بعدی را در اسرع وقت تزریق کنند تا پروژه با شتاب بیشتری پیش برود.

افزود: اما در فاز دوم اقدام ملی مسکن نسبت به اعتراضات مردمی مبنی بر کم شدن طبقات واحد‌ها، هنوز این اتفاق نیافتاده اما در شورای مسکن مطرح شده که کمیته سه نفری این موضوع را بررسی کنند که ان شالله با کمتر شدن طبقات ساختمان‌ها در صورتی که در شورای مسکن مصوب بشود عملیات اجرایی فاز دوم نیز شروع خواهد شد.

صیادی تاکید کرد: همچنین پروژه ۴۰واحدی مسکن شهری در منطقه سه راهی گچساران بنام زیتون است که ان شاءالله این واحد‌ها هم به زودی به مرحله واگذاری خواهد رسید،هرچند پروژه زیتون در دو طبقه کار شده و زیربنای تقریبی هر واحد ۱۵۳متر مربع است که با مصالح مرغوب و با سازه بتون آرمه کار شده است.

اگرچه  درادامه بازدید از طرح اقدام ملی مسکن درگچساران، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان نیز برای اجرای هرچه بهتر طرح اقدام ملی مسکن در فاز دوم، خواهان ورود و پیگیری منتخب مردم گچساران و باشت به این طرح شد.

با این وجود بحث شفاف‌سازی در ساخت واحد‌های اقدام ملی مسکن از مطالبات متقاضیان این طرح بود که توسط برخی از متقاضیان به "حسینی پور" بیان شد.

در ادامه بازدیدها برخی از ساکنین بافت فرسوه نیز گلایه هایی از روند اجرایی این طرح داشتند و معتقد بودند که برخی نهادها و دستگاه ها نسبت به تعهدات شان نیز به خوبی عمل نکرده اندکه منتخب گچساران و باشت درمجلس قول پیگیری و رفع مشکلات در این نقطه از شهر را به آنها داد. اگرچه حسینی پور در ابتدای صحبت به برخی ساکنین گفته بود واقعا جای قشنگ و خوبی دارید.

این درحالی است که پایان این بازدیدها همراه با خوش و بش "سید ناصر حسینی پور" با جوانان بافت فرسوده گچساران رقم خورد.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار