کدخبر: ۷۷۴۵۹
۰۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۱
چاپ

گلایه "اتابک" از پتروشیمی گچساران/چرا عادت به مردن کرده ایم!

فرماندار گچساران:از پتروشیمی گچساران گله دارم که در بحث کرونا به صورت جدی هم پای کار نیامده است که البته بازهم مکاتبه تندتری تقدیم حضورشان خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علیرضا اتابک،فرماندار گچساران هم در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان گفت:ماهمیشه تاکیدمان برحساسیت ها در بحث مقابله با کرونا است و فکرنکنم مواردی هم باشد که در این جلسات مطرح نشده باشد،اگرچه بازدید میدانی درسطح شهر وجود دارد و نظارت ها هم به قوت خودش باقی است و همه دستگاه ها باید همچنان همکاری داشته باشند.

اتابک افزود:هرچند خوشبختانه با کاهش بیماری کرونا مواجه هستیم که این خودش نکته امیدی در این شهرستان است، طبق رنگ بندی گچساران همچنان قرمز است اما باید تلاش کنیم که شاهد ورود بیماران کمتری به بیمارستان ها باشیم.

فرماندار گچساران تصریح کرد:اگر درحال حاضر۱۴نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، هم موجب نگرانی است،بنابراین  وظایف دستگاه ها در ستاد کرونا مشخص شده است و همه بایددرکاهش آمارها و شاخص ها نیز تلاش داشته باشیم.

وی اظهارکرد:بنابراین نگرانی ها هم از برخی مشکلات هم وجود دارد که چندین جلسه تخصصی درباب کمبود داروهای تزریقی و عوامل مختلف تشکیل شد که به نتایج خوبی هم رسیدیم و ر این جلسه عزیزان هم حرف های شنیدنی داشتند و بعضا کسانی که ۹۷درصد درگیری ریه داشتند با تلاش کادر درمانی نجات یافتند که متاسفانه برخی ها این تلاش ها را نمی بینند.

اتابک گفت:با تمام مشکلات خیلی از شهروندان هم ر بحث کرونا بهبود یافته اند و به آغوش خانواده ها بازگشته اند که این اقدامات رو هم باید مورد نظر داشت،حتی پیش گیری از مرگ یک نفر هم برای ما حایز اهمیت است اما این موج دلتا فرد را از پا می اندازد و حتی جوانان را به کام مرگ کشانده است.

فرماندار گچساران تصریح کرد:متاسفانه برخی افراد خیلی دیر به پزشک مراجعه می کنند،هرچند هر بیماری هم در مراکز درمانی مراقبت فوری و ویژه ای می خواهد که کادر درمانی 18ماه است که درگیر این موضوعات هستند.

وی افزود:معتقدم که زنجیره کرونا حتی با زدن یک ماسک ساده هم قطع می شود، اما خیلی ها همچنان باور ندارند درحالی که هرروز مرگ اطرافیان مان را شاهد هستیم و آمارها هم حکایت از شرایط سخت کرونایی می دهند.

اتابک اظهارکرد:بنابراین چرا عادت به مردن کرده ایم به هرحال خطراتی هستند که با آنها مواجه هستیم و نباید عادی انگاری شود،درهمین استان سیستان و بلوچستان آمار مرگ و میر به صفررسیده است پس همه باید از واکسن استقبال کنند.

وی ادامه داد:همچنان باید شاهد تبلیغات گسترده در زمینه واکسیناسیون باشیم،باید اطلاع رسانی دقیقی از سوی رسانه ها داشته باشیم که مردم بیشتر به این موضوعات توجه داشته باشند،و مردم را به مشارکت بیشتر در طرح واکسیناسیون دعوت کنیم.

فرماندار گچساران در پایان گفت:از پتروشیمی گچساران گله دارم که در بحث کرونا به صورت جدی هم پای کار نیامده است که البته بازهم مکاتبه تندتری تقدیم حضورشان خواهیم کرد، و می خواهیم که پاسخ قانع کننده ای برای این موضع هم داشته باشند.

انتهای پیام/

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار