کدخبر: ۷۸۲۰۴
۲۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۹
چاپ

دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با فرمانده انتظامی شهرستان/سرهنگ محقق زاده: نیروی انتظامی خدمتگزار و امین مردم است

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت::تولید و استقرار امنیت اجتماعی و ارتقای احساس امنیت در مردم جامعه مرهون مجاهدت های مخلصانه، مقتدرانه و هوشمندانه کارکنان نیروی انتظامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و  جمعی دیگر از کارکنان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ محقق زاده،فرمانده سپاه نایه گچساران در این دیدار ضمن تبریک این هفته و تقدیر از زحمات نیروی انتظامی، یادو  خاطره شهدای والامقام را نیز گرامی داشت و گفت:باید توجه داشت که مردم به نیروهای انتظامی و نظامی کشورمان اعتماد و امید دارند در حوادث اخیر عملکر خوب و مردمی بودن پلیس نشان داد که مردم همچنان حامی پلیس هستند و به فرزندانشان نیز افتخار می کنند.

وی افزود:در فتنه جدید شاهد بودیم که عده ای از معاندین و مغرضان نیز علیه نظام اسلامی و نیروی انتظامی کشورمان هجمه هایی وارد کردند، اما امروز کارکنان جان برکف نیروی انتظامی در قلب ملت ایران جای دارند چرا که نیروی انتظامی پناه گاه مردم بوده و خدمات پلیس در برقراری نظم و امنیت هم ستودنی است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد:تولید و استقرار امنیت اجتماعی و ارتقای احساس امنیت در مردم جامعه مرهون مجاهدت های مخلصانه،مقتدرانه و هوشمندانه کارکنان نیروی انتظامی است ،هرچند نیروی انتظامی گچساران در حوزه های مختلف عملکرد قابل تحسینی دارد  که خود نشانگر زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان خدوم پلیس است.

سرهنگ خادمیان،فرمانده انتظامی گچساران در ادامه هم گفت:نیروهای مسلح نقش بی بدیلی در امنیت کشورمان ایفا می کنند،هرچند سپاه و نیروی انتظامی همیشه و در همه رویدادها یار و یاور مردم بوده و در تمامی عرصه ها نیز از پیشگامان خدمت رسانی به جامعه بوده اند و همکاری ارزنده ای میان این دو نهاد انقلابی وجود دارد.

 وی با بیان اینکه شهداء به خصوص شهدای حریم امنیت، زینت دهنده نظام اسلامی هستند، افزود:نیروی انتظامی تاکنون شهدای والامقامی را در راستای صیانت از امنیت کشورمان تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است که این نشان دهنده قوی بودن و در صحنه بودن نیروی انتظامی است.

سرهنگ خادمیان در پایان هم گفت:هماهنگی و تعامل بین سپاه و پلیس در ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان و پیشگیری از وقوع جرائم موثر بوده که پلیس به سهم خود قدردان این همکاری و تعامل سازنده است.

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها