کدخبر: ۷۹۵۶۴
۰۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۷
چاپ

رونمایی از رقیب سرسخت «نفتی‌ها» در جام آزادگان+ تصاویر

هرکدام از دیدارهای هفته چهارم جام آزادگان به دلایلی با حساسیت ویژه‌ای برگزار شدند و نتایجی که درمجموع آن‌ها رقم خورد نیزتغییراتی در جدول رده‌بندی رقابت‌ها ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ،رقابت‌های هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور به پایان رسید و دریکی از دیدارهای حساس نیز تیم نیرو زمینی تهران میزبان نفت و گاز گچساران بود که درنهایت این دیدار با گل دقیقه هفت «امیرحسین اسکندری» به سود شاگردان «داریوش یزدی» به پایان رسید.

رونمایی از رقیب سرسخت «نفتی‌ها» در جام آزادگان

نفت و گاز گچساران که پس از برد هفته اول مقابل شهرداری نوشهر، هر دو دیدار بعدی‌اش مقابل بعثت کرمانشاه و فجر شهید سپاسی شیراز را واگذار کرده بود باانگیزه کسب دومین پیروزی فصل پا به میدان مسابقه گذاشت و با برتری مقابل نیرو زمینی در جمع 10 تیم برتر جدول این فصل از رقابت‌ها قرار گرفت.

این در حالی است که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به دلیل خاک‌برداری و احیای زمین چمن ورزشگاه شهدای نفت و همچنین جهت استانداردسازی و توسعه این ورزشگاه باید دیدارهای خانگی‌اش را در خارج از استان برگزار کند که همین موضوع مشکلات بسیاری را برای بازیکنان و کادر فنی این تیم به همراه داشته است.

داریوش یزدی، سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران در این خصوص گفت: ما رقیب‌های داخلی و مشکلاتی نیز برای فوتبال نفت و گاز گچساران داریم که ازجمله می‌توان به سفرهای متعدد برای انجام بازی‌های خانگی و بیرون از خانه اشاره کرد و تا اینجای لیگ که چهارمین بازی را انجام داده‌ایم چیزی حدود 35 ساعت در اتوبوس نشسته‌ایم.

رونمایی از رقیب سرسخت «نفتی‌ها» در جام آزادگان

وی افزود: بنابراین مسیری هم از گچساران تا اهواز برای بازی‌ها راداریم که باید سوار اتوبوس شویم که رفت‌وبرگشت هم هشت‌ساعتی می‌شود و این مسئله خودش یک رقیب خیلی سرسخت و جدی برای نفتی‌ها است و نیز دیدارهایی که همیشه بیرون از خانه برگزار می‌شوند اگرچه امیدواریم که باشگاه تمهیدات مناسبی را بیندیشد به جهت اینکه بتوانیم ریکاوری خوبی داشته باشیم.

یزدی ادامه داد: مسابقات جام آزادگان هر پنج روز یک‌بار برگزار می‌شوند و ریکاوری بازیکنان مهم‌ترین بخش کار است لذا رفت‌وآمدهای اتوبوسی تیم ما را هم اضافه کنید که خود این مسئله نیازمند 72 ساعت ریکاوری است و در ادامه هم باید در شرایط تمرین تاکتیکی برای مسابقه بعد آماده شوید.

سرمربی نفت و گاز گچساران تصریح کرد: بنابراین عملاً این اتفاق را در تیممان نداریم و با صحبت کردن و اجرای برخی امورات تاکتیکی تیم را آماده مسابقات می‌کنیم. واقعاً سخت است و داریم هم مقاومت می‌کنیم و بازیکنان تلاش می‌کنند و انتظارمان از باشگاه این است که اتفاق خوبی را برای شرایط بهتر مسابقات بعدی رقم بزنند.

رونمایی از رقیب سرسخت «نفتی‌ها» در جام آزادگان

یزدی گفت: باید توجه کرد ازلحاظ زیرساختی مشکلاتی زیادی در سطح فوتبال کشورمان وجود دارد حتی در شرایط فعلی هم تیم ملی فوتبال زمین برای برگزاری مسابقه را ندارد؛ اما ما مشکل مدیریت در فوتبال و ورزش داریم که این مدیریت نیز بهتر بتواند قضایا را جمع کند لذا امکانات و منابع مالی وجود دارد و اما خوب مدیریت نمی‌شود.

بر این اساس هرکدام از دیدارهای هفته چهارم جام آزادگان به دلایلی با حساسیت ویژه‌ای برگزار شدند و نتایجی که درمجموع آن‌ها رقم خورد تغییراتی در جدول رده‌بندی رقابت‌ها ایجاد کرد. در حال حاضر بعد از فجر شهید سپاسی که با 12 امتیاز صدرنشین است، هشت تیم هفت امتیازی در رده‌های دوم تا نهم ایستاده‌اند و صرفاً تفاضل گل یا تعداد گل زده جایگاه آن‌ها را مشخص کرده است. همچنین چهار تیم پنج امتیازی رتبه‌های یازدهم تا چهاردهم را تشکیل داده‌اند و همین مسئله نیز حساسیت بازی‌های هفته پنجم را دوچندان کرده است.

تیم‌های فجر شهید سپاسی، پیکان، صنعت نفت آبادان، آریو اسلامشهر، مس شهربابک، شهر راز شیراز، بعثت کرمانشاه، شهرداری نوشهر، سایپا، پارس جنوبی جم، مس سونگون، مس کرمان، نفت و گاز گچساران، پالایش نفت بندرعباس، داماش گیلان، نیروی زمینی، نفت مسجدسلیمان، شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال حضور دارد.

رونمایی از رقیب سرسخت «نفتی‌ها» در جام آزادگان

تیم نفت و گاز گچساران تنها نماینده کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور است که هم‌اکنون با 6 امتیاز در رده دهم جدول رقابت‌های این فصل قرار دارد.

انتهای خبر/