کدخبر: ۷۸۲۱۹
۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۱
چاپ

فرمانده سپاه ناحیه گچساران مطرح کرد؛

نظام سلطه به دنبال فتنه انگیزی در حوزه فضای مجازی /جهاد تبیین راه نابودی قدرت رسانه ای دشمن است

سرهنگ محقق زاده گفت:باید همچنان هوشیار بود چرا که دشمن دائم به دنبال فتنه است و امروز هم برنامه دشمن فتنه انگیزی در حوزه فضای مجازی با تاثیرگذاری بر باورها ،افکار و احساسات نسل جوان کشورمان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سرهنگ سید حمزه محقق زاده، فرمانده سپاه ناحیه گچساران در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت گچساران با اشاره به ابعاد فتنه جدید دشمن گفت:باید توجه داشت که انقلاب اسلامی میدانی برای مقابله با نظام سلطه است، پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) دستاوردهای ارزشمندی در عرصه های مختلف برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد.

وی افزود:استکبار ستیزی، تحقیر آمریکا در عرصه جهانی، بیداری اسلامی، احیای ارزش‌های مشترک جهان اسلام، مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم، استقلال و کسب سلطه ناپذیری،عدالت خواهی و مبارزه برای آزادی واقعی از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح بین الملل است که در واقع درس آزادی و آزاداندیشی برای مردم تحت سلطه در سراسر جهان از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:امروز هم دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه داخلی هم برکسی پوشیده نیست و ایران اسلامی در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی به پیشرفت های ارزشمندی در عرصه های علمی، نظامی_دفاعی،هوافضا، سیاسی، نانو، پزشکی، هسته ای، رادیو داروها و ...نیز رسیده است.

سرهنگ محقق زاده ادامه داد:بنابراین امروز دشمن از ایران قوی واهمه دارد،و  به طور شبانه روز علیه انقلاب اسلامی توطئه و برنامه ریزی می کند. همه شاهد بودیم که فتنه جدید دشمن از پیچیدگی خاصی برخوردار بود و تمامی رسانه‌های غرب و معاندین نیز به صحنه آمدن بودند تا به هر طریق ممکن این انقلاب را زمین بزنند، اما دشمن بازهم مغلوب بصیرت ملتی شد که گوش به فرمان رهبرشان هستند.

وی افزود:از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون فتنه های مختلفی علیه امنیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است که به فرمان رهبری و جانفشانی فرزندان انقلاب در مقابل این فتنه ها نیز ایستادگی شد، حاج قاسم سلیمانی،سید الشهدای جبهه مقاومت نیز جمهوری اسلامی را به حرم تشبیه کرده و بیان کرده اند که باید از این حرم مقابل نقشه های شوم دشمنان محافظت و صیانت کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه اظهارکرد:امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به نوعی زینت و نماد اقتدار کشورمان به شمار می روند و بحمدالله در امنیت کامل در ناامن ترین منطقه جهان به سر می بریم و این به برکت خون شهدای عزیزمان است. مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که خرمشهرها در پیش است و بایستی خود مردم در مقابل فتنه ها ایستادگی کنند تا آسیبی به مملکت هم وارد نشود.

وی افزود:ملت بزرگ ایران بصیر و دشمن شناس هستند و اقتدار جمهوری اسلامی قلب استکبار را به لرزه درآورده است ،باید همچنان هوشیار بود چرا که دشمن دائم به دنبال فتنه است و امروز هم برنامه دشمن فتنه انگیزی در حوزه فضای مجازی با تاثیرگذاری بر باورها ،افکار و احساسات نسل جوان کشورمان است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:با این وجود نظام سلطه با راه اندازی جنگ روایت‌ها از طریق فضای مجازی رها شده به دنبال این است که به نوعی پیشرفت های  کشورمان در عرصه های مختلف را متوقف کند هرچند بعضا در مدارس و دانشگاه‌ها با مشکلات زیادی از نظر فکری مواجه ایم اما همه مسئول به جهاد تبیین هستیم و همه شما به عنوان پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت مسئولیت سنگینی در این راستا برعهده دارید.

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها