کدخبر: ۷۸۲۷۲
۰۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۹
چاپ

همزمان با هفته بسیج انجام شد؛

تجدید میثاق مسئولان گچسارانی با آرمان های شهداء/سرهنگ محقق زاده: تفکر بسیجی خنثی کننده توطئه های دشمن است+تصاویر

گلزار شهدای گچساران به مناسبت هفته بسیج با حضور مسئولین و خانواده معزز شهداء، ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم عطر افشانی و گلباران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، صبح امروز گلزار مطهر شهدای گچساران به مناسبت هفته بسیج با حضورفرمانده سپاه ناحیه گچساران، فرماندار، بخشدار، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی و خانواده معزز شهداء، ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم این شهرستان عطر افشانی و گلباران شد.

دراین آیین باشکوه و معنوی حاضرین با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام تجدید میثاق و ياد و خاطره شهداء را گرامی داشته و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.

سرهنگ محقق زاده ،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این آیین با اشاره به جایگاه و منزلت بسیج گفت:حقیقتا بسیج درعرصه های خدمت به مردم از پیشگامان است، بسیج در تمامی عرصه ها از دوران دفاع مقدس تا دوران سازندگی و در بحران ها و حوادثی همچون سیل، زلزله، کرونا، آتش سوزی جنگل ها و... با جدیت پای کار مردم بوده است.

وی افزود:تفکر بسیجی توطئه های دشمنان را خنثی کرده است، نفس کار بسیج صیانت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب است، بدون شک بسیج در همه عرصه‌ها خوش درخشیده و بارهای بار نیز شاهد حضور فعال و خدمت‌رسانی به موقع بسیجیان به مردم بوده‌ایم.

سرهنگ محقق زاده گفت:امروز کارنامه بسیج یک کارنامه درخشان است،چرا که بسیج یک نعمت و برکت برای ایران اسلامی به شمار می رود، امروز بسیجی بودن یک افتخار است و بسیج یک فرهنگ، تفکر و اندیشه است که در همه لایه‌های جامعه حضور چشمگیر و فعال دارد.

وی اظهارکرد:امروز بسیج به عنوان یک پشتوانه و نقش آفرین وارد عرصه های مختلف نظام شده است،در حالی که جهان اسلام و آزادی خواهان جهان با الگوگیری از مکتب بسیج در مقابل زیاده خواهی نظام سلطه ایستادگی می کنند.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها