کدخبر: ۷۷۵۴۰
۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۸
چاپ

حواشی بی پایان شورای شهر دوگنبدان/عاقبت سرپرست شهرداری تعیین شد

با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان، سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بعد از عدم تائید صلاحیت "مسعود ظفری" به عنوان شهردار دوگنبدان، اعضای شورای شهر عصر امروز نیز جلسه ای با حضور نماینده فرمانداری گچساران برگزار و با اکثریت آراء (هفت رای) "سید وحید نشاطی" را پس از روزها بلاتکلیفی به عنوان سرپرست شهرداری دوگنبدان انتخاب کردند.

 

این درحالی است که این روزها از "علی محمد آقایی" به عنوان گزینه نهایی سکانداری شهرداری دوگنبدان یاد می شود که شاید در هفته های آتی شاهد این اتفاق مهم در مدیریت شهری شهرستان گچساران باشیم.

 

رئیس حراست فرمانداری گچساران، دبیر کمیسیون‌های شهرداری از جمله کمیسیون ماده ۷۷ ، مدرس دانشگاه ، سرپرست شهرداری دوگنبدان، رییس اداره درآمد شهرداری ، معاون شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گچساران و نیز رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران از جمله مسئولیت های "علی محمد آقایی" است.

 

اگرچه با تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد زمزمه هایی هم از بازگشت مجدد "مسعود ظفری" به سکانداری شهرداری دوگنبدان در برخی محافل مطرح شده است هرچند این موضوع با توجه به رد صلاحیت وی چندان هم محتمل به نظر نمی رسد، اما همچنان باید منتظر تصمیمات شورای شهر در روزهای بعد هم بود، همان تصمیماتی که با محوریت سیاسی دنبال می شوند و بعضا از بیرون به برخی اعضای شورای شهر دیکته می شود!!!.

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار