کدخبر: ۷۷۵۴۹
۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۴
چاپ

گزارش تصویری؛

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در گچساران

صبحگاه مشترک هفته ناجا با حضور مسئولان و خانواده های ایثارگر ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، صبح امروز صبحگاه مشترک هفته ناجا با حضور فرماندار‌، جمعی از مسئولان و خانواده شهدای نیروی انتظامی در محل فرماندهی انتظامی گچساران برگزار شد.

فرماندار گچساران در این آیین ضمن تبریک و گرامیداشت هفته ناجا و تقدیر وتشکرازعملکرد نیروی انتظامی شهرستان گفت: ما یک انقلاب مردمی هستیم و آنچه که تلاش و فعالیت صورت می گیرد همه برای خدمت به مردم است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نیروی انتظامی را بایستی از خود بدانیم.

اتابک  افزود:نیروی انتظامی یک ضرورت برای جامعه است چرا که جامعه نیازمند نظم، امنیت و آسایش است. مسئولیت اصلی نیروی انتظامی نیز امنیت جامعه است و این امنیت هم در کشورمان به خوبی هم مدیریت شده و می شود.

وی ادامه داد:بنابراین نیروی انتظامی در قبال جامعه مسئولیت پذیری بالایی دارد و مسئولیت فراتر نیروی انتظامی نیز دفاع ارزش هاست چرا که از ارزش ها و باورهای اعتقادی و دینی در جامعه نیز پاسداری می کند.

 فرماندار گچساران اظهارکرد:قانون مداری و اخلاق مداری از یگر شاخصه های نیروی انتظامی به شمار می رود در حالی که نیروی انتظامی شهدای والامقامی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

اتابک تصریح کرد:امروز مردم هم اقتدار و مهربانی را توأمان در نیروی انتظامی احساس می کنند و قدردان زحمات و تلاش‌های صادقانه و خالصانه خدمتگزاران به خود و کشور نیز هستند.

درپایان از خانواده معظم شهدا، کارکنان ساعی با اهدای لوح وهدایایی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

تصاویر را شاهد باشید.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها