کدخبر: ۷۷۵۶۴
۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۸
چاپ

ادامه واکسیناسیون کرونا در بام نفت ایران+تصاویر

واکسیناسیون کرونا در ۱۰ مرکز شهری و روستایی، ۱۲ پایگاه سلامت و ۲۸ خانه بهداشت و پایگاه های تجمیعی در گچساران ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،از تعداد ۱۲۰ هزار و ۵۵۷ دُز واکسن کرونا در شهرستان، ۷۵ هزار و ۱۷۳ نفر دوز اول و ۴۵هزارو ۳۸۲ نفر هم دوز دوم را دریافت کردند،که بیش از ۸۴ درصد جمعیت ۸۹ هزار نفری بالای ۱۸ سال تاکنون در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند.

این در حالی است که تاکنون ۷۱ درصد از دانش‌آموزان گروه هدف این شهرستان معادل هفت هزارو ۷۴۹ نفر واکسن کرونا را دریافت کرده اند،بنابراین واکسیناسیون دانش آموزان گروه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال در این شهرستان هم اکنون در حال انجام است که بیش از۱۰ هزارو ۸۷۱ دانش آموز در این گروه سنی باید در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

به گفته متولیان امر بهداشت و درمان شهرستان در صورت تامین واکسن با توجه به ایجاد زیرساخت های لازم تا اوایل آبان امسال همه مردم گچساران واکسینه خواهند شد،هرچند واکسیناسیون کرونا در ۱۰ مرکز شهری و روستایی، ۱۲ پایگاه سلامت و ۲۸ خانه بهداشت و پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون کرونا در حال انجام است.

با این وجود نیز  55هزار و ۱۵۹مورد تست کرونا از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون از افراد با علائم مشکوک در این شهرستان گرفته شده که تاکنون بیش از ۱۶هزار و ۷۸۲ نفر در این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده انددرحالی که ۲۱۹ نفر در این شهرستان بر اثر ویروس کرونا جان باخته اند.

تصاویری از ادامه روند واکسیناسیون در مرکز تجمیعی گچساران(کانون جوانان بسیج و مصلی نماز جمعه) را شاهد باشید.

 

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها