کدخبر: ۷۷۵۸۳
۰۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲
چاپ

حل مشکلات کشور مهمترین هدف دولت جدید/بازگشت اعتماد در گروی عمل به وعده ها است

فعال سیاسی گچساران گفت:اولویت دولت بهبود معیشت مردم و نیز کنترل تورم لجام گسیخته و نظارت بر بازار است که این امر نیز با انتخاب وزرای دارای روحیه انقلابی و جهادی در حال برنامه ریزی و تحول ساختاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید علی رضازاده، چهره فرهنگی و سیاسی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اصل اعتماد سازی در دولت آیت الله رئیسی گفت:باید توجه کرد که تشکیل دولت مردمی و تحول گرا باید منجر به تقویت امیدآفرینی و اعتماد سازی در جامعه شود،هرچند در صورت تحقق این امر سرمایه اجتماعی و قدرت نرم نظام اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی نیز افزایش خواهد یافت.

وی افزود:آیت الله رئیسی از بدو تشکیل دولت دو برنامه مهم و اساسی را به عنوان اولویت در دستور کار قرار داد،اولویت اول واکسیناسیون عمومی برای مقابله با بیماری کرونا بود که براساس تدبیر دولت قبل قرار بود که این امر تا بهمن ماه محقق شود، اما دیدیم که با تلاش و پیگیری شخص رئیس جمهور و دیگر ارکان نظام، تاکنون بیش از هفتاد درصد از جامعه هدف واکسینه شده اند.

رضازاده درادامه تصریح کرد:بنابراین دومین اولویت دولت جدید بهبود معیشت مردم و نیز کنترل تورم لجام گسیخته و نظارت بر بازار است که این امر نیز با انتخاب وزرای دارای روحیه انقلابی و جهادی در حال برنامه ریزی و تحول ساختاری است که انتظار می رود در آینده ای نزدیک به نتایج ملموسی هم منجرشود هرچند معتقدم که عمل به وعده ها می توان اعتماد مردم را بازسازی کند.

فعال فرهنگی گچساران ادامه داد:با این حال هم سومین اقدامی که دولت جدید در راستای امید آفرینی و اعتمادسازی درکشور انجام داد انجام سفرهای استانی بدون تشریفات مرسوم است که دولتمردان در روزهای جمعه در بین مردم محروم استان ها حاضر می شونم که از اهداف مهم این سفرهانیز شناخت ظرفیت ها ،چالش ها، فرصت ها و مسائل و مشکلات عمومی استان ها از نزدیک است که تاکنون اثرات مثبت آن یکی پس از دیگری در حال ظهور و بروز است.

وی افزود:چهارمین اقدام ارزشمند دولت جدید نیز در بحث سیاست خارجی و منطقه ای بوده است که اولویت همان سیاست تنش زدایی و ارتباط موثر با همسایگان  و همچنین تنظیم سیاست خارجی برپایه راهبرد نگاه به شرق است که درادامه منجر به شکست تحریم های ظالمانه خواهد شد.

رضازاده گفت:بنابراین مهمترین اثرات این نوع نگاه که به خوبی قابل لمس خواهد بود واردات انبوه واکسن کرونا و عضویت دائمی ایران در پیمان شانگهای است ،در عرصه داخلی نیز رئیس جمهور با انتخاب وزرای پرتلاش و دارای روحیه جهادی و استانداران بومی و خوش سابقه توانسته تا حدی زیادی اعتماد عمومی به نظام اسلامی را تقویت کند.

 

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها