کدخبر: ۷۸۲۳۸
۰۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۷
چاپ

اقدامات تروریستی؛ اندیشه تجزیه طلبان و آشوب خواهان/ چگونه فضا برای جولانِ کفتارانِ تروریست، مهیا می شود؟

فعال رسانه ای گفت:عده ای با فریاد شعارهای هنجار شکنانه، مبتذل و نیز تضعیف قوای نظامی کشورمان، فضا را برای اقدامات تروریستی دشمن و جولان کفتاران تروریست در حرم مطهر شاهچراغ نیز فراهم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت الاسلام سید محمد هادی سجادی نیا،فعال رسانه ای و فرهنگی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به جنایات دشمن در حرم شاهچراغ گفت:باید توجه کرد که توطئه و آتش افروزی های دشمنان روز به روز پیچیده تر می شود که در این صورت می توان با داشتن بصیرت و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری از بند فتنه ها به سلامت هم عبور کنیم.

 وی افزود:بنابراین دشمنان قسم خورده نظام اسلامی تمام تلاش خود را برای ایجاد نفاق بین ملت های اسلامی بکار گرفته اند و این در حالی است که اعتماد مردم، بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام اسلامی به شمار می رود.

فعال رسانه ای ادامه داد:متاسفانه این روزها دستگاه تبلیغاتی و رسانه ای دشمن، از همه امکانات خود بهره گرفته اند تا با وارونه نشان دادن حقایق، دروغ پردازی، شایعه پراکنی، سیاهنمایی و حتی میدان دادن به گروه های تروریستی  همچون داعش زمینه ناامنی و ناآرامی را در کشورمان بوجود بیاورند.

حجت الاسلام سجادی نیا گفت:با این وجود نیز افراد ساده‌لوح و فریب خورده ای درون کشورمان هستند که با دشمنان هم کاسه شده اند و در مسیر خط دشمن اینچنین کشور را ناامن می کنند و با فریاد شعارهای هنجار شکنانه، مبتذل و نیز تضعیف قوای نظامی کشورمان، فضا را برای اقدامات تروریستی دشمن و جولان کفتاران تروریست در حرم مطهر شاهچراغ نیز فراهم کردند.

 فعال فرهنگی گچساران تصریح کرد:البته ذکر این نکته هم حائز اهمیت است که تجربه ملت بزرگ ایران اسلامی در این 43سال از عمر انقلاب هم به خوبی نشان داده است که هر موقع که دشمنان سعی در توطئه و فتنه گری در دین و باورهای مردم را داشته اند ،باز هم این ملت بزرگ ایران بوده اند که با اتحاد، همدلی و تبعیت از امر ولایت فقیه با اقتدار مقابل اقدامات ددمنشانه دشمنان ایستادگی کرده و به تبع ضربات سختی هم برپیکره استکبار جهانی وارد کرده اند.

وی در پایان افزود:اما دستگاه های  قضایی و امنیتی بایستی با فتنه گران، به ویژه سران و لیدرهای اغتشاشات به شدت برخورد کنند، و ضمن در نظر گرفتن اشد مجازات برای عاملین و مسببین این جنایت هولناک در حرم شاهچراغ نیز با افرادی که با اعمال و رفتار خود در فضای مجازی و حقیقی باعث به هم زدن تمرکز نیروهای امنیتی و  انتظامی شدند و فرصت مناسب را برای تروریست های تکفیری فراهم نموده‌اند، نیز برخورد قاطع صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها