کدخبر: ۷۸۲۴۶
۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۲
چاپ

نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس گچساران /سرهنگ محقق زاده:روحیه استکبارستیزی را نمی‌توان از دانش‌آموزان گرفت+تصاویر

زنگ استکبار ستیزی همزمان با سراسر کشور در مدارس گچساران به صدا درآمد و آیین ویژه این مناسبت در دبیرستان پسرانه "آزادگان" با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،صبح امروز همزمان با مدارس ایران اسلامی، زنگ ملی استکبار ستیزی و گرامیداشت یوم الله 13 آبان در مدارس گچساران(دبیرستان آزادگان) به صدا درآمد و  فریادهای کوبنده "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" در پاسخ به توطئه های شوم استکبار جهانی و همدستانش توسط دانش آموزان این شهرستان سرداده شد.

امروز بار دیگر دانش آموزان گچسارانی همصدا با تمام نوجوانان ایران اسلامی با ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند و انزجار و تنفر از دشمنان این مرز و بوم را با فریاد "الله اکبر" به دنیا مخابره کردند.

قیطاسی،مدیر آموزش و پرورش گچساران در این آیین گفت:13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است که دارای رویدادهای تاریخی مختلفی است که می توان به تبعید حضرت امام(ره) از ایران به ترکیه در سال 43، شهادت جمعی از دانش آموزان در سال 57و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 اشاره کرد.

وی در ادامه افزود:حقیقتا دست آمریکای جنایتکار در تمامی رویدادهای انقلاب اسلامی دیده می شود و این کشور همواره به دنبال فتنه انگیزی و طراحی توطئه علیه کشورمان بوده است.بدون شک تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان  58 نقطه عطفی در تاریخ مقاوت ملت های مظلوم در برابر زیاده خواهی نظام سلطه بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه هم گفت:فتنه انگیزی و سیاهنمایی راهکار دشمن برای توطئه علیه نظام اسلامی است که بازهم همچون گذشته راه به جایی نخواهد برد.البته دشمنان به دنبال این هستند تا دانش آموزان و نسل جوان ما را هدف قرار دهند به همین دلیل این قشر باید نسبت به فتنه های دشمنان بسیار هوشیار باشند.

سرهنگ محقق زاده افزود:دشمنان از طریق فضای مجازی تلاش می کنند تا با شایعه سازی، انتشار اخبار جعلی و دروغ افکنی نسل جوان کشورمان را گمراه کنند،اما غافل از اینکه روحیه استکبار ستیزی را نمی توان از دانش آموزان گرفت و دانش آموزان  این مرز و بوم با الگو گرفتن از شهدایی همچون "حسین فهمیده "و دیگر شهدای دانش آموز،پایبند به ارزش های انقلاب بوده و خود را برای فتح قله نهایی در گام دوم انقلاب اسلامی آماده می‌کنند.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها