کدخبر: ۷۸۵۵۸
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۱
چاپ

امام‌جمعه گچساران گفت:

رفع معضل بیکاری در گچساران عیدی مسئولین به جوانان باشد

حجت الاسلام حجازی گفت:اشتغال مهم است و هم عزیزان شرکت نفت و هم پتروشیمی عنایت کنند و به این مردم و جوانان عیدی بدهند و مشکل بیکاری جوانان را حل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام حجازی،امام‌جمعه گچساران در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: خداوند می‌فرماید ای انسان درشان و جایگاه خودت که قرار است خلیفه‌الله باشی پس پروا داشته باش. پس انسان باید توشه‌ای برای آخرت خود بردارد درحالی‌که اخلاص در عمل بسیار ارزشمند است.

وی افزود: انسان یک ماه روزه‌دار بود ه و همه اعضا و جوارحش روزه بوده‌اند پس انسان باید در باقی ماه‌های سال یک انسان حقیقی باشد و از گناهان پرهیز کند. وقتی‌که قیامت برپا می‌شود اسرار درون انسان کشف می‌شود و روز عید فطر مؤمنین که به حقیقت روزه‌دار بودند و از این‌یک ماه بهره کافی را برده‌اند گناهانشان پاک‌شده است.

امام‌جمعه گچساران اظهار کرد: عید فطر را به همه مؤمنین و مؤمنات تبریک عرض می‌کنم چراکه امروز همه شما آبرومند هستید و نزد خداوند متعال پاداش بزرگی دریافت می‌کنید. دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران است و چون دشمن می‌داند نیروی‌های مسلح ما از این انقلاب حراست می‌کنند نسبت به این نیروها حقد و کینه‌دارند و امروز اقتدار نیروهای مسلح کشورمان نظام سلطه را نگران کرده است.

حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: دوم اردیبهشت‌ماه نیز مصادف با زمین پاک است و همه ما باید از محیط‌زیست و منابع طبیعی کشورمان به‌خوبی صیانت کنیم. پنج اردیبهشت نیز سالروز شکست مفتضحانه آمریکایی‌ها در طبس است آن‌ها به خیال خامشان می‌خواستند گروگان‌ها را آزاد و جماران را بمباران کنند اما در بیابان طبس زمین‌گیر شدند و شن‌های بیابان طبس آن‌ها را به هلاکت رساند و این عنایت پروردگار است.

امام‌جمعه گچساران گفت: از همه عزیزانی که جهت برپایی نماز عبد فطر تلاش کردند تشکر می‌کنم. می‌دانیم که عزیزان شرکت نفت و پتروشیمی محدودیت‌هایی دارند اما انتظار این است که به داد جوانان بیکار این شهرستان برسند اگر اختیار دست وزیر است آن‌ها عنایت کند و هرکسی در هر مسئولیتی که دارد و هر راهی که میسر است مشکل بیکاری جوانان این شهرستان را مرتفع کنند. اشتغال مهم است و هم عزیزان شرکت نفت و هم پتروشیمی عنایت کنند و به این مردم و جوانان عیدی بدهند و مشکل بیکاری جوانان را حل کنند.

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها