کدخبر: ۷۸۵۸۰
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۷
چاپ

نقش محوری کارگران شرکت نفت گچساران در رشد تولید/مسئولان قدر کارگران را بدانند+فیلم

کارگران نفت گچساران می گویند: کارگران همواره باوجود مسائل ومشکلات معیشتی درسنگر تولید زحمت‌کشیده‌اند مسئولین باید قدرزحمت ها و تلاش های کارگران رابدانند و به نحو شایسته از آن‌ها حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،؛ نفس کار کردن بسیار باارزش و مقدس است به‌ویژه در شرایط کنونی که نظام سلطه از طریق مسائل اقتصادی درصدد ضربه به کشور است، بنابراین هر محصولی که با تلاش کارگران و تولیدکنندگان ساخته می‌شود، در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال جاری توسط ایشان خواهد بود.

کارگران به‌عنوان بازوی جهش تولید و نیروی مولد، یکی از مهم‌ترین طبقات اجتماعی و اقتصادی کشور هستند که باوجود تمام تنگناها از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران اسلامی دریغ نمی‌کنند. از همین رو مسئولان و متولیان امر باید برای ایجاد انگیزش و تلاش حداکثری این قشر زحمتکش، اموری چون کار، اشتغال و تأمین معاش آنان را در صدر برنامه‌های خویش قرار دهند تا این گروه از جامعه با امنیت خاطر در مسیر پیشرفت اقتصادی گام بردارند.

به بهانه روز کار و کارگر به میان جمعی از کارگران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران (کارگاه مرکزی) آمدیم تا نظراتشان در خصوص نقش کارگران در جهش تولید و توسعه کشورمان را جویا شویم.

کارگران شرکت نفت می‌گویند: بخش عظیمی از افزایش تولید بر عهده کارگران متعهد است که با خلاقیت و تلاش بی‌وقفه زمینه توسعه و پیشرفت همه‌جانبه کشور را فراهم می‌کنند. آن‌ها معتقدند کارگران ستون اصلی تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی کشور هستند و بدون حضور و مشارکت فعالانه آن‌ها رسیدن به توسعه و شکوفایی اقتصادی میسر نخواهد شد.

این کارگران در ادامه هم می‌افزایند: کارگران همواره باوجود مسائل و مشکلات معیشتی در سنگر تولید زحمت‌کشیده‌اند و نقش قابل‌توجهی در موفقیت‌ها و اعتلای کشور ایفا می‌کنند، بنابراین مسئولین باید قدر زحمت ها و تلاش های کارگران را بدانند و به نحو شایسته از آن‌ها حمایت کنند.

مشروح این گفتگو را در ویدئوی زیر مشاهده نمایید. 

Flash version 10,1 or greater is required

 
download
 
 

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها