کدخبر: ۵۷۱۲۴
۲۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۰۳
چاپ

گوهرگانی مطرح کرد

10 مرکز خدمات کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث 10 مرکز خدمات کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی شده که سه مرکز به گچساران اختصاص دارد.

به گزارش آفتاب جنوب،جعفر گوهرگانی صبح دیروز در جلسه تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید جهاد کشاورزی با بیان این‌که کهگیلویه و بویراحمد در خصوص محصولات کشاورزی در حوزه‌های زراعی، دامی، باغی وآبزیان نقش پررنگی در کشور داد، بیان کرد: استان ما با توجه به شرایط آب و هوایی متنوع و وجود دوبخش گرمسیر و سردسیر پتانسیل‌های ویژه‌ای در حوزه کشاورزی دارد.

 

 

رییس سازمان مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: گچساران از لحاظ تولید محصولات زراعی، دامی و باغی همچنین طیور در عرصه  جنگلی و مرتعی جایگاه ویژه‌ای داشته و از جمله شهرستان‌های بوده که در تمام زمینه‌ها به جز آبزی‌پروری پیشرو بوده است.

 

گوهرگانی مطرح کرد: امیدواریم با تعامل مطلوب میان فرماندار و دیگر ادارات و هماهنگی جهاد کشاورزی با این مجموعه جایگاه بخش کشاورزی در گچساران ارتقا داده شود.

 

 

وی ادامه داد: ما برای دو منطقه بویراحمد گرمسیری و باباکلان که نقش تأثیرگذاری در تولیدات کشاورزی دارند، مرکز خدمات کشاورزی پیش‌بینی کرده‌ایم تا مشکلات ایاب و ذهاب دامداران، باغداران و کشاورزان برطرف شود.

 

گوهرگانی افزود: چون اجرای این امر با وزارت کشور است فرماندار گچساران در این خصوص تأثیرگذاری بیشتری برای اجرای این مراکز خواهد داشت.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: البته ما برای تمامی استان 10 مرکز را پیش‌بینی کرده‌ایم که سه مرکز در گچساران و مابقی نیز در نقاط دیگر استان تعریف شده است.

 

 

گوهرگانی گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری فرماندار گچساران این مراکز را به زودی در این شهرستان ایجاد کنیم تا مشکلات کشاورزان این شهرستان کاهش چشمگیری پیدا کند.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها