کدخبر: ۷۷۷۹۴
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۸
چاپ

روز پربرکت رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در گچساران/از اهدای کمک های مومنانه تا پیگیری مشکلات زندانیان+تصاویر

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیر کل زندان های استان و جمعی دیگر از مسئولان قضایی استان ،از بخش های مختلف زندان گچساران بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، نگین تاجی، رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در آستانه نیمه شعبان،میلاد امام زمان(عج) با حضور در گچساران ،بخش هایی از زندان این شهرستان را مورد بازدید قرارداده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات زندان و زندانیان قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در جریان این بازدید ها؛ کاهش جمعیت کیفری زندان ها را به عنوان یکی از سیاست‌های مهم قوه قضاییه مورد تأکید قرار داد و از قضات و مسئولان قضایی شهرستان خواست که با بازدید‌های مستمر از زندان در جریان امور و مشکلات هرچه بیشتر زندانیان قرار گرفته و در اجرای دستورالعمل‌های صادره نیز اهتمام ویژه داشته باشند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در جریان این بازدیدها نیز به صورت چهره به چهره ضمن استماع مسائل و مشکلات مطرح شده از جانب مددجویان و خانواده های آنها، بر ضرورت رفع این مسائل در سریع‌ترین زمان ممکن جهت بهبود خدمت رسانی بهتر به آنها تاکید و دستوراتی در راستای حل مشکلات و درخواست‌های قانونی آن‌ها صادر کرد.

بازدید و سرکشی از آسایشگاه سربازان وظیفه، بازدید از زندان باز، بازدید از واحد بهداری زندان، بازدید از بندهای مختلف زندان، بازدید از کارگاه های آموزشی و صنایع دستی مددجویان ، بازدید و سرکشی از خانواده های بی بضاعت مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان،اهدای بسته های معیشتی ویژه(کمک مومنانه) به خانواده های مددجویان ،اهدای کارت هدیه به خانواده های بی بضاعت و تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان و نیز شرکت در محفل انس با قرآن مددجویان و اهدای لوح تقدیر به فعالین فرهنگی از جمله برنامه های رئیس کل دادگستری استان در گچساران بود.

گفتنی است در این بازدیدها نیز معاون قضایی و رئیس حقوق شهروندی مدیر کل زندان های استان، دادستان و رئیس دادگستری شهرستان گچساران؛ رئیس کل دادگستری استان را همراهی کردند.

تصاویری از این بازدید ها را شاهد باشید.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار