کدخبر: ۷۷۷۹۹
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۵
چاپ

آیین تجلیل از 30 فعال مجازی درگچساران/سرهنگ پسنده:جوانان با استفاده از فرصت فضای مجازی امیدآفرینی کنند

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:امروز نظام سلطه با قدرت جنگ نرم به دنبال براندازی انقلاب اسلامی است، و قصد کرده آنچه را که در جنگ سخت به دست نیاورده است در ترفندهای مختلف با فتنه گری،توطئه،سیاه نمایی،جنگ نرم و قدرت هوشمند آن را به دست بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سرهنگ باقر پسنده در آیین تجلیل از فعالان فضای مجازی این شهرستان ضمن تبریک نیمه شعبان و نوروز باستانی گفت:همانگونه که همه می دانیم اهمیت فضای مجازی و دغدغه‌های حاکم بر این عرصه بارهای بار در فرمایشات رهبر معظم انقلاب تاکید شده است و حضرت آقا در بیانات متعدی نیز غفلت از آسیب های فضای مجازی را گوشزد کرده اند و در جایی هم فرمودند که اگر رهبر انقلاب نبودم حتما رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم ،درجایی دیگری نیز فرمودند که اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است.

وی افزود:بنابراین پرواضح است که این بیانات مقام معظم رهبری اهمیت فضای مجازی را صدچندان نشان می دهد، هرچند استکبار جهانی از فضای مجازی حداکثر استفاده را برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی انجام می دهد درحالی که امروز در شرایطی به سر می بریم که نسل جوان و نوجوان مان بیش از دیگران هدف آماج حملات رسانه ای دشمنان قرار دارند.

سرهنگ پسنده ادامه داد:با این وجود نیز لازم و ضروری است که از چنین تهدیداتی،یک فرصت بزرگ برای کشورمان خلق کنیم اگرچه نسل جوان جامعه بایستی با فهم دقیق مسائل مختلف و بصیرت انقلابی حرکات دشمن را شناسایی و در تقابل با توطئه های دشمنان نیز به خوبی اقدام و نقش آفرینی کند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:دشمن در فضای مجازی به دنبال کم رنگ کردن ارزش های انقلابی و دینی ما است که الحمدالله با حضور آگاهانه شما فعالین مجازی، ترفندها و فتنه های دشمنان با شکست روبرو شده است، شایسته است که در چنین عرصه مهمی قوی تر از قبل اقدام و عمل کنیم و به هیچ وجه میدان را به دشمن ندهیم.

وی ادامه داد:امروز نظام سلطه با قدرت جنگ نرم به دنبال براندازی انقلاب اسلامی است، و قصد کرده  آنچه را که در جنگ سخت به دست نیاورده است در ترفندهای مختلف با فتنه گری،توطئه،سیاه نمایی،جنگ نرم و قدرت هوشمند آن را به دست بیاورد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:بنابراین حضرت آقا در فرمایشات اخیرشان تاکید بسیاری برجهاد تبیین داشته اند و برهمگان واجب است که به این فرمان مقام معظم رهبری توجه ویژه ای داشته باشیم، چرا که استکبار جهانی سعی در تخریب،سیاه نمایی نقاط قوت نظام اسلامی و نیز ترسیم چهره ای ناکارآمد از جمهوری اسلامی ایران را دارد.

سرهنگ پسنده تصریح کرد:دشمن شبانه روز درحال تبلیغ علیه ارزش ها و دستاوردهای انقلاب است،که با فرافکنی و تولید برنامه های مختلف به دنبال این است که  نسل جوان کشورمان را به اشتباه بیاندازد،بنابراین لازم است که در جامعه همچنان امیدآفرینی کنیم  چرا که امید آفرینی از وظایف یک جوان مومن انقلابی است و جوانان(فعالان مجازی) بایستی تلاش کنند که اهداف دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه بازهم به شکست منجر شود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:به هرحال انگیزه و هدف نظام سلطه در جنگ نرم مشخص است و نقش فعالین فضای مجازی در تبیین ابعاد بیانیه گام دوم نیز برکسی پوشیده نیست که لازم است برای این مهم(تمدن سازی و ایجاد تمدن نوین اسلامی) نیز شبکه سازی متحد و منسجمی داشته باشیم.

بر این اساس ؛در این همایش از ۳۰ نفر از فعالان برتر فضای مجازی در حوزه‌های تولید محتوا، سواد رسانه ای، شبکه سازی، پایش و تحلیل اطلاعات و اخبار و همچنین از مدیران گردان های فضای مجازی این ناحیه مقاومت نیز تقدیر شد.

 

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار