کدخبر: ۷۸۱۱۴
۰۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۵
چاپ

بیداد فقر و بیکاری در بام نفت ایران/حجت الاسلام حجازی:وزیر نفت تقوا را رعایت کندچرا که گچساران باید ویژه دیده شود

امام جمعه گچساران گفت: بیکاری و فقر در گچساران بیداد می کند و وزیر محترم نفت تقوا را مراعات کند.این همه نفت در گچساران استخراج می شود و بایستی وضع نیز این بهتر باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:هفته دولت را به همه دولتمردان خدوم در سطح کل کشور و در شهرستان تبریک عرض می کنم و موفقیت آنها را از درگاه خداوند منان نیز مسئلت دارم.

وی افزود:مقام معظم رهبری توصیه هایی به دولت سیزدهم داشتند و در دیداری هم دولتمردان فرمودند که رئیس جمهور محترم در بحث انتخابات شعارشان دولت مردمی بودند و این نکته به معنای واقعی کلمه مهم است و باید بین مردم باشید و توجه ویژه به مردم هم داشته باشید و البته هم نباید از نخبگان غفلت کرد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:بنابراین رهبرانقلاب باز هم فرمودند که انتظار این است که دولت مسئله فسادستیزی را بسیار توجه کند و دولت به عدالت توجه کند و حرکت جهادی و انقلابی در دستور کار باشد که باعث می شود اعتماد مردم به دولت هم زیاد شود.

خطیب جمعه گچساران گفت:بنابراین تلاش دشمن این است که بین دولت و مردم فتنه کند و جدایی بیاندازد.بنابراین دولت باید معنوی باشد و حتی ظاهر دولتمردان و کارکنان دولت هم باید یک ظاهر دینی باشد و باید در عمل و رفتار با مردم نیز صادق بود.

حجت الاسلام حجازی ادامه داد:نیاز است که دولت سیزدهم و زیرمجموعه دولت تا دورترین نقاط کشور، مسئولین همه پرهیزگار و دلسوز مردم باشند و جهادی و شبانه روز هم پای کار به جهت رفع مشکلات مردم باشند.

وی افزود: تلاش برای فقر زدایی و کم کردن فاصله طبقاتی از دیگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب به دولتی ها بود،و نکته بعد هم اینکه مبارزه با جنگ روانی دشمن بسیار حائز اهمیت است و باید با دشمن مقابله کرد.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:در بحث برجام نیز هشت روز طول کشید تا آمریکا جواب بدهد و وقت کشی کردند، اما رئیس جمهورکشور قرص و محکم و با تبعیت از رهبری می فرمایند ما مشکلی در این خصوص نداریم یعنی اینکه چه کشوری نیازمند انرژی است و چه کشورهایی وجود دارند که به بنزین و امنیت نیازدارند که به حمدالله ایران اسلامی از تحریم ها عبور خواهد کرد و کارخانجات تعطیل شده را هم احیاء می کنیم.

خطیب جمعه گچساران گفت:رئیس جمهور محترم بازهم فرمودند که نیاز شما به ما خیلی بیشتر است و ما هیچوقت از حق ملت مان نخواهیم گذشت و براساس منطق و اهداف مان توافق می کنیم.

وی افزود:مقام معظم رهبری چند بار فرمودند که دشمن اینگونه القا می کند که ملت دست از دینداری بردارند که باید به دشمن جواب داد و جهاد تبیین کرد.نکته بعد اینکه لازم می دانم از مسئولین ،مردم و بسیجیان که در جهت مهار آتش سوزی کوه خامی تلاش کردند نیز قدردانی کنم.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:با مهندس کاهکش مدیرعامل شرکت نفت وگاز گچساران  تلفنی صحبت کردم که فرمودند چاه شماره 13نرگسی به بهره برداری رسید که در روز 2هزار بشکه نفت فقط آن یک چاه تولید می کند، که این موفقیت را ارج می نهیم  و انتظار هم این است که جوانان بیکار گچساران هم توجه ویژه ای شود اگرچه شرکت نفت و گاز گچساران 650هزار بشکه در روز نفت تولید می کند.

خطیب جمعه گچساران گفت:به رئیس جمهور محترم و دولتمردان عرض می کنم توقع این است مشکل بیکاری، مسکن و فقر شهرستان گچساران همانگونه که در تولید نفت ویژه عمل می کند، ویژه هم دیده شود  و انتظار این است عدالت هم برای گچساران به شایستگی رعایت شود.

حجت الاسلام حجازی ادامه داد:جوانان گچساران بیکار و فقر در گچساران بیداد می کند و وزیر محترم نفت تقوا را مراعات کند و گچساران را به صورت ویژه ببیند.این همه نفت در گچساران استخراج می شود و بایستی وضع مردمش نیز این بهتر باشد و عدالت هم رعایت شود.

 

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها