کدخبر: ۷۸۷۹۸
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۸
چاپ

تجلیل از خبرنگاران توسط نیروی انتظامی گچساران+ تصاویر

فرماندهی انتظامی گچساران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با اهدا لوح سپاس و هدایایی از تلاش خبرنگاران در حوزه انتظامی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور جمع کثیری از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای گچساران در سالن جلسات کلانتری 11 شهری برگزار شد.

سرهنگ خادمیان، فرمانده انتظامی گچساران در بخشی از سخنانش در این آیین گفت: وقوع سرقت در ۴ ماهه نخست امسال نسبت به سال قبل با افزایش همراه بوده اما در جرائم مهم و حساس کاهش وجود داشته است.

وی گفت: وجود معتادین متجاهر باعث ایجاد افزایش سرقت‌های خرد در این شهرستان شده است، در بررسی هفته گذشته شاهد کاهش سرقت‌های خرد در گچساران هستیم. امسال در سرقت‌های منازل ۴۶ درصد کاهش، مغازه ۲۵ درصد کاهش، اماکن خصوصی ۳۶ درصد، اماکن دولتی ۱۴ درصد، خودرو ۵۹ درصد، بار و محموله ۲۵ درصد کاهش سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل وجود داشته است.

خادمیان اضافه کرد: از ۵۸۲ فقره سرقت در چهارماهه امسال بیش از ۶۰ درصد آن را کشف کرده و ۱۶۴ نفر سارق دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شد و ۸۸۴ دستگاه خودرو متخلف و پلاک مخدوش توقیف‌شده است

وی گفت: در مدت‌زمان عنوان‌شده ۴۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، ۳۵ دستگاه خودرو توقیف و ۱۳۵ نفر نیز در گچساران دستگیر شدند. درزمینهٔ قتل از ابتدای سال تاکنون موردی نداشتیم و کاهش ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل در این خصوص وجود داشته است، یک هزار و ۱۰۲ نفر متهم نیز در ۴ ماهه امسال در این شهرستان دستگیر و تحویل دستگاه قضایی داده‌شده است.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها