کدخبر: ۷۸۸۵۹
۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۷
چاپ

امام‌جمعه گچساران گفت:

امروز انقلاب اسلامی به اعتراف دشمنان، قدرتمند است

امام‌جمعه گچساران گفت: امروز جهان پذیرفته است که جمهوری اسلامی در دیپلماسی بسیار قدرتمند است و ابرقدرت‌های جهان به این موضوع نیز اعتراف کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی، امام‌جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: اخیراً سفر پیروزمندانه رئیس‌جمهور محترم کشورمان به مجمع عمومی سازمان ملل متحد را شاهد بودیم، طبق آیات قرآن و روایات ائمه اطهار علیهم‌السلام اهل تقوا مقتدر هستند و دشمن مجبور به اعتراف شده است.

وی افزود: رئیس‌جمهور فرانسه اخیراً مصاحبه‌ای کرده و ناراحت بود از اینکه جمهوری اسلامی ایران باتدبیر و قدرت، خودش را از انزوا نجات داده است. امروز ایران اسلامی در جهان با اکثر کشورها ارتباط مؤثر و تنگاتنگ دارد و رئیس‌جمهور کشورمان با سربلندی و اقتدار از این سفر به کشور بازگشتند.

امام‌جمعه گچساران اظهار کرد: ایران عضو سازمان همکاری‌های تجاری_ اقتصادی شانگهای و بریکس است، بنابراین دیپلماسی التماسی تمام‌شده است و امروز برجام مجبور می‌شود که از حقانیت تبعیت کند آن‌هم با دیپلماسی عزتمندانت و مقتدرانه و نه التماسی. امروز جهان پذیرفته است که جمهوری اسلامی در دیپلماسی بسیار قدرتمند است و ابرقدرت‌های جهان به این موضوع نیز اعتراف کرده‌اند.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: با دشمن باید با زبان دشمن حرف زد، نظام اسلامی برگرفته از مبانی قرآن و عترت است، اگرچه دنیا به ایران اسلامی روی آورده است.31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس است که این هفته را گرامی می‌داریم در جنگ یک بحث تهاجم و یک بحث دفاع راداریم.

حجت‌الاسلام حجازی گفت: هشت سال جنگ دنیای کفر و اسلام بود و ملت بزرگ ایران اسلامی به ندای حضرت امام (ره) لبیک گفتند و مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی و جان‌فشانی‌ها کردند.

وی افزود: ایران اسلامی در جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس (جنگ سخت) و جنگ نرم امروز بر استکبار پیروز شده است. پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می‌فرمایند کسانی که در دنیا درراه خدا جهاد می‌کنند فرماندهان بهشت هستند.

امام‌جمعه گچساران اظهار کرد: فردا اول مهر روز بازگشایی مدارس است و به همه اهل علم و قلم تبریک عرض می‌کنم، مقام معظم رهبری فرمودند که اول چیزی که لازم است برای دانش‌آموزان در نظر بگیریم دین است و باید دانش‌آموز را متدین و عالم بار بیاوریم.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: یکشنبه دوم مهرماه شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام است که این روز را تسلیت عرض می‌کنم و همچنین آغاز دوران امامت و رهبری امام عصر (عج) است. حضرت امام فرمودند که امید است آفتاب درخشان اسلام در جهان نورافشانی کند و مقدمات ظهور منجی عالم بشریت را فراهم سازد.

حجت‌الاسلام حجازی گفت: پنج مهرماه روز جهانی گردشگری است و فرهنگ همان اندیشه، تفکر، رشد علم و اخلاق است و آنچه لازم است که انسان از آن صیانت کنند همان فهم، دین، علم، آداب‌ورسوم اخلاقی و علمی است.

وی افزود: آغاز هفته وحدت را در پیش داریم و دشمن مدام به دنبال اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی است که باید هوشیار باشیم و بهانه دست دشمنان ندهیم.

 

انتهای خبر/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها