کدخبر: ۷۸۸۶۱
۰۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۸
چاپ

نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس گچساران+تصاویر

زنگ مهر و مقاومت صبح امروز طی آیینی با حضور مسئولان در دبستان شهید بهنیا اصل گچساران نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، هم‌زمان با سراسر کشور و با حضور مسئولین، زنگ مهر و مقاومت در دبستان شهید بهنیا اصل گچساران نواخته شد و دانش‌آموزان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

سرهنگ محقق زاده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در حاشیه این آیین در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت:۳۱شهریور ۵۹ بود که تهاجم رژیم بعث عراق به سرکردگی صدام و با حمایت کامل ایادی استکبار به کشورمان  صورت گرفت که فرزندان این سرزمین با رشادت‌هایشان جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کردند.

وی افزود:انقلاب اسلامی وقتی به پیروزی رسید دشمنی‌ها هم شروع شد و نظام سلطه قبل از آغاز جنگ تحمیلی به روش‌های مختلف نیز با این نظام نوپا دشمنی کرده بود،اما دفاع مقدس اراده ملت بزرگ ایران در دفاع از استقلال و آزادی بود و در حقیقت دفاع مقدس به‌تحقیر 200ساله ایران مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار و استعمار پایان داد.

سرهنگ محقق زاده اظهار کرد:باید توجه داشت که اراده ملت ایران در همیشه تاریخ عظمت و اقتدار این سرزمین را تضمین کرده و می‌کند، بنابراین دفاع مقدس دوران اثرگذاری برای این ملت بود حتی در آن زمان از تولید سیم‌خاردار هم عاجز بودیم اما امروز در صنعت دفاعی، علم نانو، پزشکی، هوافضا، رادیو داروها و...جزو برترین‌های جهان هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:هرچند امروز مشکلاتی درون کشور وجود دارد اما دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌هیچ‌عنوان قابل‌مقایسه با قبل(رژیم پهلوی) نیست و از ویژگی‌های انقلاب اسلامی نیز حضور جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سازندگی است.

 وی در پایان گفت:بااین‌وجود نیز مهم‌ترین راه رسیدن به فهم دقیق و درستی از "جایی که ایستاده‌ایم" همین  مطالعه‌ تاریخ است، جوانان ما نباید اسیر جوسازی‌ها و تبلیغات رسانه‌ای دشمن شوند چراکه امروز هوشیاری در فضای مجازی بسیار ضروری است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها