کدخبر: ۵۶۳۰۶
۲۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۷
چاپ

حجت الاسلام حجازی

فیلترینگ سایت های ارزشی یک حرکت ضد فرهنگی است

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه فضای مجازی یکی از مهمترین راه‌های ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه است ،گفت:فیلترینگ سایت های که در راستای حفظ و صیانت از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی قدم های استواری برداشته است یک حرکت ضد فرهنگی وبدوراز منطق است.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزاز نافرمانی های پروردگار با اشاره به موضوع خطبه هفته گذشته مبنی بر برکات استفاده از مسیر و مشی اهل بیت(ع) و قرآن، اظهار کرد: بشریت با استفاده از مشی و سیره اخلاقی، علمی، فرهنگی و ... اهل بیت(ع) با تأسی از قرآن بیمه می‌شود.

 

فیلترینگ سایت های ارزشی یک حرکت ضد فرهنگی است

 

وی با اشاره به عمل جراحی مقام معظم رهبری گفت: به گفته دکتر بیماری مقام معظم رهبری بسیار کوچک بود اما شخص بیمار شخصی بزرگ و تأثیرگذار در تحولات جهان و جهان اسلام بود به همین دلیل بیماری و عمل معمولی ایشان سبب واکنش دوستان و دشمنان شد.

 

حجازی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فرهنگ عنوان کرد: مقام معظم رهبری بر انجام فعالیت‌های فرهنگی و انجام هزینه‌های فرهنگی در امور فرهنگی نه حوزه‌های دیگر تأکید کردند.

 

امام جمعه گچساران درادامه  با اشاره به اینکه فضای مجازی یکی از مهمترین راه‌های ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی در جوامع است ،گفت:فیلترینگ سایت هایی که در راستای حفظ و صیانت از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی قدم های استواری برداشته است یک حرکت ضد فرهنگی وبدوراز منطق است.

 

وی با اشاره به کمبود بخش سونوگرافی در این شهرستان اظهار کرد: در خصوص لزوم بخش سونوگرافی چند بار با مدیر شبکه بهداشت گچساران تماس گرفته و نامه‌نگاری کردم که وی نیز این مسئله را از طریق دانشگاه علوم پزشکی تا وزارت کشور پیگیری کرد و نتیجه را اطلاع داد.

 

فیلترینگ سایت های ارزشی یک حرکت ضد فرهنگی است

 

حجازی بیان کرد: بر اساس گزارش این مسئول ما در گچساران سونوگراف خانم نداریم که این امر بسیار تعجب‌آور و البته نگران‌کننده است.

 

امام جمعه گچساران با بیان این‌که در سطح استان و گچساران بانوان توانمندی داریم، افزود: برای گچساران اگر یک سونوگراف زن نیز باشد کافی است و چنین مسئله جزئی در مملکتی که از هر نظر غنی است جای تعجب دارد که البته این امر در سطح کلان به عدم توجه به مبانی دینی و مسائل شرعی بر می‌گردد.

 

فیلترینگ سایت های ارزشی یک حرکت ضد فرهنگی است

 

حجازی با اشاره به بررسی برخی از مشکلات در خصوص مصلای گچساران در آخرین جلسه این پروژه اذعان کرد: در نخستین خطبه که در گچساران ارائه کردم اعلام کردم که در خطبه های نماز جمعه سعی در تشکر و قدردانی از تلاش مسئولان است چون وظیفه تقویت دولت و مسئولان است اما تقویتی که صرف گزارش تنها نباشد اما اگر خدای ناکرده گزارش واقعی نباشد و ما آنجا تقویت نمی‌کنیم.

 

وی یادآور شد: در آخرین جلسه مصلی قرار بود ظرف مدت سه ماه امکانات درون مصلی از جمله فرش، وسائل سرمایشی، گرمایشی و تجهیزات لازم فراهم شود که تصویب شد اما احتمالا این موضوع در آن جلسه نوشته نشده است.

 

حجازی بیان کرد: قرار شد که در پایان سه ماه یک‌روز نه پیمانکار نه مجموعه اداری هیچ‌کدام حق ندارند در مصلی حضور پیدا کنند اگر تمام شد که تشکر می‌کنیم اگر نه وظیفه پیمانکار و مسئولان ترک مصلی و واگذاری آن به مردم  و امام زمان(ع) است.

امام جمعه ضمن انتقاد از عدم توجه به تکمیل مصلای گچساران گفت: حدود 6 ماه تذکر می دادیم که کاری کنند که گنبد تقویت شود بعد  گفتند لازم است آهن از بالای پشت بام جوش داده شود که آهن‌الات 6 ماه پایین بود و بعد از بالا بردن نیز بیشتر از این زمان آهن‌الات بالای گنبد بدون نصب مانده است.

 

حجازی افزود: حداکثر یک روز زمان برای جوش آهن‌الات بالای مصلی لازم است پس کی قرار است این کار انجام شود.

 

وی عنوان کرد: بعد از این همه مدت از کار بر روی مصلی حالا مقرر شده ستون‌های زیر گنبد بعد از هزینه‌های انجام شده شکافته شود و شناژبندی شده و ستون آهنی جوش داده شود برای زیر گنبد مصلا اما هنوز مشخص نیست که کی باید انجام شود.

 

فیلترینگ سایت های ارزشی یک حرکت ضد فرهنگی است

 

حجازی ضمن گلایه از روند تکمیل مصلای گچساران و بیان این‌که مشکلات و نیازمندی‌های مصلی کی تمام می‌شود، گفت: از طرفی در جلسات مطرح می‌شود اعتبارات میلیاردی برای مصلی گذاشته شد اما پیمانکار می‌گوید اعتباری به دست من نرسیده است، کی راست می‌گوید چرا مسئله حل نمی‌شود.

 

امام جمعه گچساران افزود: چرا باید طوری عمل شود که وقت مردم و نماز جمعه در این مسائل هزینه شود.

 

حجازی خاطرنشان کرد: اگر لازم شد در نماز جمعه‌ای تمامی خطبه‌دوم را به جزئیات پروژه مصلای می پردازم تا نتیجه‌ای دیگر گرفته شود.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها