کدخبر: ۵۶۵۶۱
۰۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۵
چاپ

هفتم و هشتم آبان ماه سال جاری برگزار می شود

کنگره ملی بی‌بی حکیمه سلام الله علیهاباحضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درگچساران

فرماندارگچساران گفت:با توجه به رایزنی‌ها و هماهنگی‌هایی صورت گرفته ،نخستین کنگره ملی حضرت بی‌بی حکیمه خاتون (س) در روزهای هفتم و هشتم آبان‌ ماه و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مسئولان و مقامات کشوری برگزار می‌شود.

عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اظهار کرد: نخستین کنگره ملی حضرت بی‌بی حکیمه خاتون (س) که پیش از این قرار بود در روزهای 16 و 17 مهر ماه امسال در این شهرستان برگزار شود با 20 روز تاخیر در آبان‌ ماه برگزار می‌شود.

 

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) به دنبال این بودیم که برگزاری این کنگره ملی با حضور مسئولان و مقامات عالی کشور صورت گیرد.

 

فرماندار گچساران تصریح کرد: در همین راستا از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در این کنگره دعوت به عمل آمد که با توجه به سفر وزیر ارشاد در روز 16 و 17 مهر ماه به همراه هیئت دولت به استان زنجان برگزاری این کنگره در تاریخ مقرر و با حضور وزیر ارشاد امکان‌پذیر نبود.

 

رحیمی ادامه داد: بنابراین با رایزنی‌ها و هماهنگی‌هایی که صورت گرفته است نخستین کنگره ملی حضرت بی‌بی حکیمه خاتون (س) در روزهای هفتم و هشتم آبان‌ ماه و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مسئولان و مقامات کشوری برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مراسم افتتاحیه این کنگره هفتم آبان‌ ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

 

رحیمی ابرازکرد: مراسم اختتامیه این کنگره ملی نیز هشتم آبان‌ ماه در حرم حضرت بی‌بی حکیمه خاتون (س) و با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

 

وی گفت: از 130 مقاله‌ای که به دبیرخانه علمی کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) ارسال شده بود، تعداد 30 مقاله در این کنگره پذیرفته شد.

فرماندار گچساران ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) و معرفی امامزاده حضرت بی‌بی حکیمه خاتون (س) دختر بلافصل امام موسی کاظم (ع) را از اهداف اصلی برگزاری این کنگره عنوان کرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها