کدخبر: ۵۶۵۸۸
۱۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۷
چاپ

شعار اعتدال ، روش انتقام

این شعار مربوط به فتح رزمندگان غزه علیه صهیونیست ها و یا شیعیان عراق علیه داعشی ها نیست بلکه عنوان تیم رسانه قدرت حاکم بر شهر است که انحصار طلبانه و نظامی گرایانه ادبیات تعاملی و مدارا و لبخند را به فتح و سنگر و جنگ و جبهه تغییر داده اند و آن هم برای تغییر دو مدیری که هر چه خواستند از آنها کار کشیدند ، باج گرفتند و جاده صاف نمودند .

به گزارش آفتاب جنوب،هول و هراس جریان سیاسی حاکم بر گچساران در روند و تداوم سیاست کامباین وار در درو کردن مدیران چنان ذوق زدگی به وجود آورده که در اجرا روش دیکتاتوری ، انحصار طلبی و انتقام را با شعارهای فریبنده در هم ادغام نموده اند یک نمونه که سرانجام از دستشان در رفت و نیت درونی خود را این چنین ابراز داشتند :

 

تیتر نشریه مروارید جنوب : " نگاه به داخل" و " فتح سنگر به سنگر "

تاجگردون دست به کار شد

تعجب نکنید ، این شعار مربوط به فتح رزمندگان غزه علیه صهیونیست ها و یا شیعیان عراق علیه داعشی ها نیست بلکه عنوان تیم رسانه قدرت حاکم بر شهر است که انحصار طلبانه و نظامی گرایانه ادبیات تعاملی و مدارا و لبخند را به فتح و سنگر و جنگ و جبهه تغییر داده اند و آن هم برای تغییر دو مدیری که هر چه خواستند از آنها کار کشیدند ، باج گرفتند و جاده صاف نمودند .

 

تیم رسانه ای که نه خبر از برنامه های توسعه شهری و تحول سازنده دارند و نه نگران سوء مدیریتها و مشکلات متعدد شهرستان هستند ، لذا هم در سایتها و دنیای دیجیتال و هم در نشریات با تبلیغات زود هنگام و بزرگ نمایی چهره های لابی گر انتخاباتی و تسلط بر دستگاههای اداری و نهادهای خدماتی ادب و وفا و احترام در حق دوستان خود را هم فراموش کرده اند و از اینکه مدیران نفت و دانشگاه آزاد را جابه جا کرده اند خبر از فتح سنگر به سنگر می دهند .

 

در ادامه شمشیر داموکلس را بر سر سایر مدیران گرفته اند با این عبارت :

 

"تاجگردون دست به کار شد "

 

مروارید نویسان قلم به دست ، آن چنان ذوق زده شدند که معین نمودند که برنامه 2 سال آخر نمایندگی رابر ملا کردند و معلوم شد که قصد دارند تا بر سر مدیران و دستگاهها چه بیاورند ؟! تا شاید عطش سیر ناپذیر حاکمان قدرت طلب را التیام بخشند . راستی این عبارات :

 

اعتدال گرایی است یا افراطی گری ؟!

انحصار طلبی است یا اصلاح طلبی ؟

توسعه گرایی است یا سلطه گرایی ؟

 

ای اهل علم و ادب ، ای فرهیختگان فکری و اندیشه ای ، ای عزیزان فرهنگی مدار اهل دیانت ، به خود آِید و ...... مواظب باشید تا از هول حلیم......

این عبارت کنفوسیوس را با تأمل و تدبر و تعقل بنگرید که گفته :

" انسانها باید هر نامی و عنوانی که دارند عملشان و کردارشان بر آن منطبق باشد "

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها