کدخبر: ۵۶۶۰۹
۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۲
چاپ

چمنیان مطرح کرد

حملات تیم مس کرمان را خنثی کردیم/ از پیروزی متعجب نشدم

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه در خنثی کردن حملات تیم مس کرمان موفق عمل کردیم،گفت:از پیروزی مقابل مس کرمان متعجب نشدیم زیرا برای همه این روزها تلاش کرده ایم.

عباس چمنیان صبح امروز در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به پیروزی اخیر برابر مس کرمان ،افزود: از پیروزی مقابل مس کرمان متعجب نشدیم و مغرور هم نخواهیم شد زیرا برای همه این روزها تلاش کرده ایم.

 

وی اظهارکرد: ما زودتر از همه تیم های حاضر در لیگ یک کشور تمرینات و اردوها را آغازکردیم و در طی سه ماه گذشته بر روی کیفیت کار تلاش و کوشش کردیم.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد:شخصیت تیمی اعضای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این دیدار حساس تثبیت شد و با اجازه ندادن به حریف برای گلزنی توانستیم اواخر نیمه اول و نیمه دوم بازی را در اختیار خود بگیریم .

 

چمنیان تاکید کرد: در بخش حمله کاملا با برنامه کار کردیم و هر دو گل بازی را براساس برنامه به ثمر رساندیم.

 

وی درادامه جنگندگی بازیکنان را در دیدار مقابل مس کرمان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: سبک بازی تیم فوتبال مس کرمان ارسال توپ های بلند بود وعقب کشیدن تیم فوتبال نفت در آغاز دو نیمه بسیار تمرین شده و تاکتیگی بود.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان کرد: با فشردگی و تمرکز بالا کاملا در خنثی کردن تیم حریف موفق عمل کردیم و در هردو نیمه به دنبال گل زدن بودیم که فشار بازی اجازه نداد در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش بگزاریم .

 

این مربی شاغل در لیگ دسته اول کشور تصریح کرد: اخراج بازیکنان ما و 10 نفره شدن تیم، کار ما را دشوار کرد،که این نشان از داشتن برنامه برای تمرینات و مسابقات است.

 

چمنیان افزود: نبود هادی رکابی و نبی الله باقریها به دلیل مصدومیت در بازی مقابل مس کرمان شرایط را برای استفاده از برخی بازیکنان جوان فراهم کرد.

 

وی در پایان از همه مسئولین ، خبرنگاران ، اعضای کانون هواداران نفت وگاز گچساران بدلیل فعالیت های چشم گیر در حمایت از تیم در مدت زمان حضور در اردو قدردانی کرد .

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها