کدخبر: ۵۶۶۲۰
۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۹
چاپ

قربانی خبر داد

توزیع 15 هزار پاکت هدیه جشن عاطفه‌ها در گچساران

رئیس کمیته امداد گچساران از توزیع 15 هزار پاکت هدیه جشن عاطفه‌ها در مدارس این شهرستان خبر داد.

قبادقربانی صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به شروع جمع آوری کمک‌های مردمی و استقرار پایگاه‌های جشن عاطفهها، بیان کرد: همه باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ کمک و یاری رساندن به نیازمندان در سطح جامعه با تبلیغ و تشویق مردم و دانش آموزان تلاش کنیم.

 

وی افزود: مشارکت و حضور مردم در این‌گونه جشن‌ها علاوه‌بر اثرات تربیتی حضور جوانان ما در مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز یک حرکت خداپسندانه است و کمیته امداد سعی دارد با اجرای طرح‌های مختلف از جمله جشن عاطفه‌ها، طرح همیان مولاونیز وامهای خودکفایی در جهت ریشه کنی فقر و کمک به نیازمندان گامهای موثری بردارد.

 

رییس کمیته امداد گچساران ادامه داد: همه ما باید نسبت به فرزندان این جامعه احساس مسئولیت کرده و نگذاریم که دانش آموزی به علت مشکلات مادی درس و مدرسه را ترک کرده و به راه خلاف کشیده شود زیرا که اثرات نامطلوب اجتماعی آن بر روی کل جامعه تاثیر خواهد گذاشت.

 

قربانی هدف از برگزاری جشن عاطفهها را ترویج فرهنگ انفاق و صدقه برشمرد و گفت: با ایجاد پایگاههای کمکرسانی به نیازمندان در نهادینه کردن احسان و کمک به همنوع و رفع مشکلات مردم از طریق کمک مردمی گام موثری برداشته که نزد خدا محفوظ است.

 

وی ضمن تشکر از همکاری آموزش و پرورش با نهاد کمیته امداد، تصریح کرد: آموزش و پرورش گچساران همیشه در صحنه‌های مختلف کمک‌رسانی هم‌دوش کمیته امداد در تلاش بوده است و اکنون در راستای برگزاری جشن عاطفه‌ها با همکاری مدیران مدارس این شهرستان تعداد 15 هزار پاکت هدیه جشن عاطفهها در مدارس گچساران توزیع شده است.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها