کدخبر: ۷۷۷۲۸
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۳
چاپ

مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تکمیلی بسیجیان درگچساران+تصاویر

این دوره آموزشی شامل رزم انفرادی، آشنایی با اصول و فنون تیراندازی، اجرای تیراندازی در شب، آشنایی با تخریب و انفجارات،صف جمع،برگزاری کلاس های فرهنگی،عقیدتی و بصیرتی در کنار استقرار اردوگاهی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سرهنگ " باقر پسنده"،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در آیین افتتاحیه دوره آموزش تکمیلی بسیجیان با اشاره به ضرورت تبیین مکتب انقلاب اسلامی درجامعه گفت: مردم ایران اسلامی در سال 57 به رهبری حضرت امام (ره)ریشه طاغوت را برای همیشه از این سرزمین برچیدند و نظامی را پایه گذاری کردند که برگرفته از سیره ائمه معصومین علیهم السلام است .

وی افزود:امروز انقلاب اسلامی بعد از گذشت 43سال از عمر با برکتش همچنان زنده و بالنده است و قدرتمندانه و عزتمندانه در مقابل فتنه ها و توطئه های استکبار جهانی  قد علم کرده است،انقلاب شکوهمندی که سیلی های محکمی را به نظام سلطه در تمامی دوران ها وارد کرده که دفاع مقدس و فتنه 88 بخشی از این مهم بود.

سرهنگ پسنده ادامه داد:بنابراین این انقلاب با حضور با بصیرت مردم در تمامی صحنه ها به اهداف و آرمانش تا ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت حجت (عج)ادامه خواهد داد، هرچندمعتقدم که تحقق فرآیند مکتب انقلاب اسلامی وظیفه همه مسئولین است.

وی اظهارکرد:اما انقلابی که به رهبری حضرت امام (ره)شکل گرفت وجه تمایزی با دیگر انقلاب های جهان داشت،انقلاب اسلامی از نعمت ولایت برخوردار است و مردم ایران اسلامی با توکل برخداوند و تبعیت از ولایت در همه میدان ها درخشیده  و دشمنان را ناکام کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:باید توجه کرد که در فروردین سال 58 ،مردم با بیش از 98درصد آرا به جمهوری اسلامی رای دادند، درحالی که حضرت امام راحل انقلاب اسلامی را از آن مردم می دانستند، امروز این انقلاب اسلامی به بارنشسته و انقلاب ما به سایر نقاط جهان صادر شده است.

وی گفت:امروز در فضایی که دشمنان به انحاء مختلف به دنبال تحریف مکتب انقلاب اسلامی هستند، لذا صیانت از آرمان ها و دستاورد های انقلاب اسلامی در جامعه یک وظیفه همگانی به شمار می رود که لازم است همه آحاد ملت با اتحاد و ولایتمداری از این امر مهم پاسداری و حفاظت کنند.

سرهنگ پسنده در پایان هم افزود:به فرموده مقام معظم رهبری، بسیج نیروی مقتدری برای عرض اندام در تمامی عرصه ها است و الحمدلله امروز بسیج به برکت انقلاب اسلامی در عرصه های تقابل با دشمنان،سازندگی و خدمت رسانی  روزافزون به مردم همچنان پیشتاز است .

سرگرد محمدی تبار ،فرمانده گردان امام حسین علیه السلام گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص این دوره آموزشی گفت:دوره آموزش مقدماتی سربازی(تکمیلی بسیج) با حضور 130 نفر از بسیجیان گردان های رزمی سراسر استان به میزبانی گچساران برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دومین دوره تکمیلی به صورت استانی است که به مدت 14روز با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی در پادگان شاهد گچساران برگزار می شود، که شامل رزم انفرادی، آشنایی با اصول و فنون تیراندازی، اجرای تیراندازی در شب، آشنایی با تخریب و انفجارات، صف جمع،برگزاری کلاس های فرهنگی،عقیدتی و بصیرتی در کنار استقرار اردوگاهی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها