کدخبر: ۷۷۷۵۶
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۶
چاپ

توزیع 150 بسته معیشتی در گچساران/ جهادگران بسیجی همچان با جان و دل پای کار مردم+تصاویر

گروه های جهادی گچساران برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بحران کرونا ،همچنان با جان و دل پای کار مردم ایستاده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سعید فصیحی ،مسئول گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت:همزمان با اجرای هفتمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان 150 بسته حمایتی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.

وی افزود:با توجه به شرایط پیش آمده به واسطه شیوع بیماری کرونا،این بسته های حمایتی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا تدارک دیده شد.

فصیحی تصریح کرد:کار توزیع بسته ها و نیز شناسایی خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در شهرستان توسط اعضای گروه جهادی شهید سلیمانی انجام شده ،بنابراین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)علاوه بر محرومیت زدایی در دیگر آسیب ها و مخاطرات و نیزبیماری کرونا برای کمک رسانی وارد عمل شده است.

وی افزود:گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی گچساران باتوجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و حل مشکلات نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا، در همان ابتدای امر پای کار آمد که تا به امروز این حمایت ها ادامه دارند.

گفتنی است رزمایش همدلی و کمک مومنانه توسط ناحیه مقاومت بسیج گچساران، گروه های جهادی و ... از اردیبهشت ماه سال گذشته آغاز شده است و همچنان با شناسایی افراد نیازمند و افراد خسارت دیده در بحران کرونا ادامه دارد.

تصاویر را در ادامه مشاهده کنید.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها