کدخبر: ۷۹۰۵۹
۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۳
چاپ

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است؟ مزایای ایمپلنت چیست؟

قیمت ایمپلنت دندان بسته به روش درمانی، برند ایمپلنت و وضعیت سطح استخوان، شهر و تخصص دندانپزشک ممکن است متفاوت باشد. با این حال هزینه های تقریبی در صفحه قیمت ایمپلنت دندان درج شده اند. دندانپزشک شما دقیق ترین قیمت را بعد از بررسی های لازم برای شما بیان می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، قیمت ایمپلنت دندان چقدر است؟ مزایای ایمپلنت چیست؟

قیمت ایمپلنت دندان بسته به روش درمانی، برند ایمپلنت و وضعیت سطح استخوان، شهر و تخصص دندانپزشک ممکن است متفاوت باشد. با این حال هزینه های تقریبی در صفحه قیمت ایمپلنت دندان درج شده اند. دندانپزشک شما دقیق ترین قیمت را بعد از بررسی های لازم برای شما بیان می کند.

میزان موفقیت ایمپلنت های دندانی بسته به محل قرارگیری آنها در فک، برند ایمپلنت، دندانپزشک و مراقبت خود فرد از دهان ایمپلنت متفاوت باشد. ماندگاری ایمپلنت دندان را معمولا بیشتر از 20 سال می گویند، اما در مورد مانگاری ایمپلنت حتی گفته می شود که با مراقبت مناسب، می توانید از ایمپلنت برای مادام العمر استفاده کنید.

images_1702979633_65816831c3f83.jpg

شکست ایمپلنت های دندانی معمولا در 6 ماه اول دیده می شود. مهمترین عامل مؤثر در عدم موفقیت در دراز مدت، عدم ارائه مراقبت های لازم طبق دستورالعمل، عدم حضور در معاینات منظم و بی توجهی توسط بیمار عنوان می شود. سایر عوامل موثر بر موفقیت عبارتند از:

  • میزان استخوان کافی افقی و عمودی در ناحیه فک
  • وضعیت و کیفیت استخوان
  • شرایط سیستمیک موثر بر بهبودی بیمار
  • مصرف سیگار، دخانیات و مشروبات الکلی
  • دندان قروچه و مشکلات فشردن دندان ها

طول عمر ایمپلنت های دندانی بسته به عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد. با رعایت بهداشت دهان و دندان و مراقبت منظم از دندان، ایمپلنت های دندانی می توانند سال ها دوام بیاورند و تا آخر عمر باقی بمانند. به طور کلی انتظار می رود ایمپلنت های دندانی که به خوبی و درستی در فک قرار می گیرند و به طور منظم و صحیح نگهداری می شوند عمر طولانی داشته باشند. دندانپزشک شما می تواند سلامت و دوام ایمپلنت های شما را بهتر ارزیابی کند.

می توانید برای درمان ایمپلنت نزد متخصص کاشت ایمپلنت دندان مراجعه کنید. عمل ایمپلنت توسط دندانپزشکان متخصص ایمپلنت با مناسب ترین برنامه ریزی برای بیمار انجام می شود. قبل از عمل، ناحیه دندان و فک با بی حسی موضعی بی حس می شود. با ابزار جراحی مناسب، شکاف هایی که ایمپلنت در آن اعمال می شود باز شده و ایمپلنت در این شکاف ها قرار می گیرد. تکمیل فرآیند عمل بسته به بیمار و تعداد ایمپلنت هایی که قرار است اعمال شود 3 تا 6 ماه ماه متغیر است . حتی ممکن است کمتر یا بیشتر از این مدت زمان باشد.

ایمپلنت برای چه کسانی مناسب است؟

درمان ایمپلنت دندان یک گزینه محبوب برای افرادی است که یک یا چند دندان شان را از دست داده اند و خواهان یک راه حل ماندگار هستند برای جایگزینی دندان از دست رفته هستند. درمان ایمپلنت برای افرادی با سلامت دهان و دندان خوب، تراکم استخوان فک کافی و بافت لثه سالم می تواند مناسب باشد.

در برخی موارد، روش‌های اضافی مانند پیوند استخوان یا درمان بیماری لثه ممکن است برای آماده‌سازی دهان برای کاشت ایمپلنت مورد نیاز باشد.

images_1702979702_658168762a445.jpg

برای تعیین اینکه آیا درمان ایمپلنت برای شما مناسب است یا خیر، بهتر است با یک دندانپزشک و متخصص ایمپلنت مجرب مشورت داشته باشید که بتواند نیازهای فردی شما را ارزیابی کند و مناسب ترین برنامه درمانی را توصیه کند.

در طول جراحی ایمپلنت دندان از بی حسی موضعی استفاده می شود، بنابراین شما معمولاً حداقل درد را تجربه می کنید. با این حال، احساس ناراحتی یا درد خفیف پس از جراحی ایمپلنت طبیعی است. ممکن است تا چند روز پس از عمل، تورم، کبودی یا حساسیت خفیف را تجربه کنید. این شرایط معمولاً به سرعت فروکش می‌کنند و معمولاً با مسکن‌های تجویز شده یا مسکن‌های خوراکی توصیه شده توسط دندانپزشک قابل کنترل هستند.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها