کدخبر: ۷۹۴۰۲
۰۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷
چاپ

به استقبال از اجلاسیه 390 شهید گچساران؛

تنها آرزوی «پدر‌شهید» در دیدار مسئولان چه بود+ تصاویر

خانواده شهدای گچساران

جمعی از مسئولان گچساران در راستای برگزاری اجلاسیه شهدای این شهرستان با خانواده شهیدان سید جبار کشاورز، مصطفی امیری و جعفر سجده‌ای دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، امام‌جمعه گچساران، فرماندار گچساران، فرمانده سپاه ناحیه گچساران، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران با حضور در منزل شهیدان سید جبار کشاورز، مصطفی امیری و جعفر سجده‌ای و اهداء لوح سپاس از خانواده‌های معظم این شهدا قدردانی کردند.
حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران در این دیدارها هم گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا موجب عزت انسان خواهد شد، چراکه خانواده‌های معظم شهدا همه وجودشان را وقف نظام و انقلاب کرده‌اند و ان‌شاءالله همه بتوانیم در مسیر شهدا طی طریق کنیم و خانواده‌های شهدا را از یاد نبریم.
وی بابیان اینکه عزت و اقتدار امروز کشورمان به برکت خون شهدا به‌دست‌آمده است، افزود: شهدا طبق وعده الهی در عالی‌ترین مرتبه بهشت قرار دارند و از مقام شفاعت هم برخوردار هستند و نخستین کسانی را که مورد شفاعت قرار می‌دهند خانواده‌های معظم شهدا هستند.
امام‌جمعه گچساران ادامه داد: امروز بعد از گذشت 45 سال نهال انقلاب به یک درخت تنومند تبدیل‌شده درحالی‌که امنیت و پایداری کشورمان در تمامی عرصه‌ها مرهون ایثار و جان‌فشانی‌های شهدا بوده است، خانواده‌های شهدا ادامه‌دهندگان راه شهدای خود هستند و رهبر معظم انقلاب همواره بر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های مرتبط بافرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرده‌اند.
 پدر شهید کشاورز در این دیدار هم خطاب به مسئولان افزود: تنها یک آرزو دارم و آن‌هم تکمیل مسجد و حسینیه شهید کشاورز است که بعد از گذشت 40 سال همچنان به بهره‌برداری کامل نرسیده است، اگرچه برگزاری مراسمات مذهبی و عزاداری از گذشته تاکنون در این حسینیه با همین وضعیت پابرجا بوده است.
وی افزود: ساخت مسجد و حسینیه وصیت فرزند شهیدم سید جبار است و آرزو دارم این مهم نیز به یاری شما مسئولان به سرانجام برسد.
مسئولان گچساران نیز در ادامه قول پیگیری این موضوع را دادند که هرچه زودتر نیز این حسینیه به مرحله تکمیل و بهره‌برداری کامل برسد.
بررسی و پیگیری مشکلات خانواده‌های شهدا از سوی مسئولان مواردی دیگری بود که در این دیدارها مطرح شد.
تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.
 

پربیننده ترین ها