کدخبر: ۷۹۴۵۵
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۶
چاپ

داغ‌های مجازی؛

روایت نماینده سابق گچساران از سیاه‌نمایی رسانه‌های خاص

سيد ناصر حسينی پور

نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس نوشت: بعضی‌ها با رسانه‌هایشان آن‌قدر سیاه‌نمایی کردند که با بمباران افکار عمومی و تخریب و تحریف، انگار هیچ‌گونه کار مثبتی در این 2 شهرستان انجام نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، سيد ناصر حسينی پور در مطلبی با عنوان «گزارش به مردم» در صفحه مجازی‌اش نوشت: به مردم شریف گچساران و باشت وعده داده بودم که عملکرد میان‌دوره‌ای نمایندگی مردم در خانه ملت در مجلس یازدهم و دولت سیزدهم را در بخش‌های زیرساخت تقدیم نمایم.

نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: من رسانه نداشتم که این حجم از عملکرد دولت و مجلس را به نحو شایسته برای جامعه منعکس نماید در چند سال گذشته بعضی‌ها که چشم دیدن این حجم از اقدامات ارزشمند مجلس انقلابی و دولت مردمی جناب آقای رئیسی را نداشتند با رسانه‌هایشان آن‌قدر سیاه نمایی کردند که با بمباران افکار عمومی و تخریب و تحریف، انگار هیچ‌گونه کار مثبتی در این دو شهرستان انجام نگرفته است که البته در این خصوص قبلاً در بیانیه اولم با شما مردم عزیز سخن گفته بودم.

وی ادامه داد: در بحث تخصیص اعتبار از سال ۱۴۰۰ تا سال ۱۴۰۲؛ از سال 1400 تا 1402 مبلغ 29 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار به استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص یافت؛ درحالی‌که در 8 سال دولت جناب آقای روحانی مبلغ 8 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار به این استان اختصاص یافت؛ یعنی فرض بگیریم اگر تورم 10 برابر شود، در سال 1390 بودجه استان با 150 میلیارد تومان اعتبار 1950 میلیارد تومان می‌شود. اصلاً تورم 20 برابر شود، 4 هزار میلیارد تومان. تخصیص‌ها در این چند سال بین 68 تا 74 درصد بوده است، درحالی‌که همین تخصیص‌ها در 8 سال دولت قبل زیر 50 درصد بوده است.

روایت نماینده سابق گچساران از سیاه‌نمایی رسانه‌های خاص

روایت نماینده سابق گچساران از سیاه‌نمایی رسانه‌های خاص

انتهای خبر/

پربیننده ترین ها