کدخبر: ۷۹۴۵۹
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۴
چاپ

امام‌جمعه موقت گچساران در گفتگو با آفتاب گچساران:

پیروزی جبهه‌مقاومت ثمره خون شهید هنیه خواهد بود

امام جمعه موقت گچساران

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: امروز صهیونیست‌ها برای نجات خود دست‌وپا خواهند زد چراکه پاسخ جبهه مقاومت سخت‌تر از عملیات «طوفان الاقصی» و «وعده صادق» خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا صفایی، در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی به شهادت اسماعیل هنیه رهبر حماس در تهران اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بازهم حماقت کردند و با شهادت «اسماعیل هنیه» رهبر حماس نشان دادند که درنهایت درماندگی و استیصال هستند و برای حفظ ظاهر پوشالی خود چاره‌ای جز ترور ندارند.
امام‌جمعه موقت گچساران افزود: رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان فرمودند که مسئله فلسطین و غزه همچنان اولویت اول دنیاست و فشارها علیه رژیم صهیونیستی باید تشدید شود؛ بنابراین اولین دستاورد شهادت «اسماعیل هنیه» بیداری ملت‌های منطقه و ضرورت آمادگی کافی برای تشدید مقاومت علیه رژیم کودک کش اسرائیل و نیز حمایت افکار عمومی از محور مقاومت خواهد بود.
وی ادامه داد: باید توجه کرد که جهاد و مقاومت درراه خداوند قطعاً هزینه و پاداش خواهد داشت که این هزینه و پاداش همان پیمودن مسیر شهادت خواهد بود. حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود. لذا ملت بزرگ ایران اسلامی جهت رسیدن به اهداف آرمانی‌اش کم‌هزینه نداده و کم هم دستاورد در پیمودن مسیر حق نداشته است.
حجت‌الاسلام صفایی بابیان اینکه جبهه مقاومت در مقابل هر هزینه‌ای، پاداشی به‌مراتب بزرگ‌تر به دست آورده است اظهار کرد: خون شهید هنیه همچون خون حاج قاسم سلیمانی نیز اراده، عزم و انسجام محور مقاومت را بیشتر خواهد کرد و لذا درراه آزادی قدس شریف و آرمان فلسطین باید جان‌فشانی‌ها کرد.
امام‌جمعه موقت گچساران گفت: همان‌طور که شهادت حاج قاسم سلیمانی به همراه ابو مهدی المهندس رابطه ملت‌های ایران و عراق را عمیق‌تر و ناگسستنی تر کرد شهادت رهبر حماس در تهران نیز پیوندی عمیق میان جمهوری اسلامی، فلسطین و جبهه مقاومت ایجاد خواهد کرد.
 حجت‌الاسلام صفایی بابیان اینکه اسماعیل هنیه از شهدای بزرگ ملت ایران خواهد بود تصریح کرد: با شهادت «اسماعیل هنیه» برای تمام جهانیان اثبات شد که ایران اسلامی، فلسطین و محور مقاومت در نقطه درست تاریخ ایستاده‌اند و به‌تبع این مسئله پیوند افکار عمومی جهان با جبهه مقاومت آن‌هم علیه رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته مستحکم‌تر خواهد کرد.
وی افزود: شهادت «اسماعیل هنیه» نشان داد که آمریکایی‌ها پشت این جنایات هستند درحالی‌که رژیم صهیونیستی به‌عنوان ابزاردست آمریکایی‌ها می‌خواهد شکست‌های بزرگ در میدان طوفان الاقصی، وعده صادق، عملیات موفقیت‌آمیز «پهپاد هدهد» و عملیات حیرت‌انگیز «پهپاد یافا» را با چنین اقدامات مذبوحانه‌ای جبران کند.
امام‌جمعه موقت گچساران در پایان گفت: امروز صهیونیست‌ها برای نجات خود دست‌وپا خواهند زد چراکه پاسخ جبهه مقاومت سخت‌تر از عملیات «طوفان الاقصی» و «وعده صادق» خواهد بود و امروز هم جبهه مقاومت برای برچیدن «پروژه صهیونیستی» در حال برنامه‌ریزی است و یقین داریم که راه شهید «اسماعیل هینه» تقویت خواهد شد و ادامه خواهد یافت.
 انتهای خبر/

پربیننده ترین ها