کدخبر: ۷۹۴۶۰
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۳
چاپ

معاون فرماندار گچساران در گفتگو با آفتاب گچساران:

خون شهید هنیه مهرپایانی بر عمر رژیم‌صهیونیستی است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران گفت: امروز خون شهید هنیه در رگ‌های مقاومت تزریق‌شده و اراده جبهه مقاومت را در تقابل با دشمن متجاوز مصمم‌تر از گذشته کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، جهانگیر علیزاده در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه (رهبر حماس) در تهران گفت: شهادت رهبر سرافراز ملت فلسطین که عمر خود را وقف آزادی قدس شریف درراه مبارزه با دشمن صهیونیستی کرده بود؛ برای امت اسلامی، جبهه مقاومت، ملت غیور فلسطین و ایران اسلامی سخت بود و دل آزادی خواهان جهان از این اقدام مذبوحانه صهیونیست‌ها نیز آزرده شد. اسماعیل هنیه سال‌ها جان خود را در میدان مبارزه با صهیونیست‌ها بر سردست گرفته و آماده شهادت بود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران افزود: شهید هنیه کسی بود که طوفان الاقصی را مدیریت کرد و جوانان فلسطینی را به‌عنوان یک متغیر مستقل وارد معادلات اصلی فلسطین کرد و به‌جایی رسید که دیگر جوانان فلسطینی منتظر تصمیمات سران کشورهای غربی و عربی در خصوص کشورشان نیستند و تصمیم‌گیرنده نهایی خود آن‌ها هستند.

علیزاده ادامه داد: خون شهید هنیه خشم مسلمانان جهان را برانگیخت، امروز خون شهید هنیه در رگ‌های مقاومت تزریق‌شده و گروهای مقاومت را در تقابل با دشمن متجاوز مصمم‌تر از گذشته کرده است، خون اسماعیل هنیه همچون مشعلی فروزان در مسیر مقاومت نورافشانی می‌کند.

وی افزود: شهادت هنیه قطعاً پیوند ملل مسلمان و به‌ویژه پیوند ملت بزرگ ایران با ملت بزرگ فلسطین را مستحکم‌تر از گذشته خواهد کرد و امروز به‌وضوح می‌بینیم که تصویری از کربلا در غزه جاری است و متأسفانه مجامع بین‌المللی چشم بر جنایات صهیونیست‌ها در غزه بسته‌اند و جهان نظاره‌گر کربلای جدیدی است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران گفت: امروز از پیامدهای سکوت مجامع بین‌الملل در قبال جنایات صهیونیست‌ها نیز شهادت شهید هنیه و فؤاد علی شکر و همچنین ریختن خون هزاران مادر و کودک بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطینی است.

علیزاده اظهار کرد: بنابراین ترور اسماعیل هنیه نقض آشکار قوانین بین‌المللی و نقض حاکمیت ملی ایران و همچنین دلیل دیگری بر اثبات جنایات و خوی ددمنشانه رژیم صهیونیستی است، لذا صهیونیست‌ها با چنین اقداماتی نشان دادند که عزم خود را برای برهم زدن نظم جهانی جزم کرده‌اند و تمام تلاش خود را برای ناامنی جهان به کار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: اما دنیا بداند که حماس یک فکر و دیدگاه است و با شهادت رهبرانش از بین نمی‌رود و امروز خون شهدای جبهه مقاومت در رگ‌های مقاومت جاری و ساری است، ما ملت بزرگ ایران اسلامی اقدام بزدلانه و وقیحانه رژیم غاصب اسرائیل که نمونه واقعی تروریسم جهانی است را به‌شدت محکوم می‌کنیم و قطعاً به صهیونیست‌ها خواهیم فهماند که ریختن خون مهمان در خانه چه عقوبتی برای آن‌ها خواهد داشت.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران گفت: پیام حضور مردم و استقبال بی‌نظیر مردم در تشییع شهید هنیه به معنای خون‌خواهی شهید است و با شهادت اسماعیل هنیه عزم و اراده جبهه مقاومت فزونی یافته است و شهادت هنیه مصمم‌تر شدن جبهه مقاومت، اتحاد و انسجام روزافزون ملل اسلامی و همچنین رسوایی بیشتر اسرائیل و ایادی استکبار جهانی را به همراه خواهد داشت.

علیزاده در پایان اظهار کرد: تشییع باشکوه یک فرمانده اهل سنت در کشوری شیعی و همزمانی شهادت دو فرمانده محور مقاومت یعنی فؤاد علی شکر و اسماعیل هنیه به‌نوعی وحدت بین شیعه و سنی را عمیق‌تر خواهد کرد که خود مُهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

انتهای خبر/

 

پربیننده ترین ها