کدخبر: ۷۹۴۶۱
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۰
چاپ

امام‌جمعه گچساران مطرح کرد:

عملیاتی سخت‌تر از وعده صادق، در انتظار صهیونیست‌ها

سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران

امام‌جمعه گچساران گفت: بدون شک جبهه مقاومت به برکت خون پاک شهدا شاهد رویش‌های عظیمی خواهد بود که زوال و نابودی سریع‌تر رژیم جعلی اسرائیل را رقم خواهد زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عنایت هاشمی منش در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به شهادت «اسماعیل هنیه» رهبر حماس در تهران گفت: شهادت رئیس دفتر حماس بیش از اینکه جهان اسلام را داغدار کند ملت بزرگ ایران اسلامی را اندوهگین کرد. شهید هنیه رادمرد جهاد و مقاومت و نماد بی‌نظیر صبر و شکیبایی بود و بالغ‌بر 60 نفر از عزیزانشان را درراه مقابله با صهیونیست‌ها تقدیم جبهه مقاومت کردند.

امام‌جمعه گچساران افزود: بدون شک جبهه مقاومت به برکت خون پاک شهدا شاهد رویش‌های عظیمی خواهد بود که زوال و نابودی سریع‌تر رژیم جعلی اسرائیل را رقم خواهد زد.عملیات طوفان الاقصی در فضای عواطف، احساسات مردم و آزادی خواهان جهان رخ داد و همچنین عملیات وعده صادق که بخشی از آن علیه رژیم کودک کش اسرائیل اتفاق افتاد، در آینده‌ای نزدیک نیز توسط ایران اسلامی و محور مقاومت مجازات سختی را برای صهیونیست‌ها به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: خون پاک شهید هنیه پیوند بین ملت ایران و فلسطین را بیش از گذشته عمیق‌تر و عزم جبهه مقاومت برای نابودی این غده سرطانی را بیشتر کرده است بنابراین پاسخ نیروهای مسلح ایران اسلامی و جبهه مقاومت در راستای خون‌خواهی شهید هنیه سخت‌تر خواهد بود و ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد جهانی بدون اسرائیل خواهیم بود.

مشروح سخنان را در ویدئو زیر مشاهده کنید.

پربیننده ترین ها