کدخبر: ۷۹۴۶۳
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۴۵
چاپ

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

وحشتناک‌تر از وعده صادق درانتظارصهیونیست‌ها

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیاتی بزرگ‌تر و وحشتناک‌تر از وعده صادق در انتظارصهیونیست‌هاست و از یمن گرفته تا سودان، بخشی از مصر تا سوریه، لبنان و عراق به عنوان بازوان مقاومت صهیونیست‌ها را احاطه کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، عبدالحسین روح‌الامینی در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص ابعاد ترور شهید «اسماعیل هنیه» در ایران گفت: بررسی‌ها به‌طور کارشناسی شده در خصوص این اقدام مذبوحانه رژیم صهیونیستی انجام‌شده اما تاکنون ردپایی از نفوذ اعلام‌نشده است و به نظر می‌آید این مسئله بررسی و صبر بیشتری لازم دارد اما اینکه این اتفاق در تهران رخ داد نشان از اهمیت ایران به‌عنوان رأس جبهه مقاومت است بنابراین ضربه طوفان الاقصی نشان داد که مقاومت روبه‌جلو در حال حرکت و فروپاشی صهیونیست‌ها هم نزدیک است.
 نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز به تعبیری خود کارشناسان رژیم صهیونیستی معترف هستند که 80 سالگی خودشان را نخواهند دید و شیخ احمد یاسین بنیان‌گذار حماس سال‌ها پیش هم به چنین موضوعی اشاره‌کرده بودند که صهیونیست‌ها روبه‌زوال خواهند رفت درحالی‌که حضرت آقا هم چندین بار به این موضوع اشاره داشته‌اند.
وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نیز رژیم صهیونیستی حدود 20 سال لبنان را در اشغال داشته است اما بعدها مقاومت در لبنان هم‌شکل می‌گیرد و به‌گونه‌ای قدرت پیدا می‌کنند که سال 2000 صهیونیست‌ها از لبنان فرار می‌کنند. لذا انتفاضه جدید که شروع می‌شود از انقلاب اسلامی الگو گیری می‌کند، حماس هم بعدها شکل می‌گیرد و این پیشروی جبهه مقاومت تا الآن ادامه داشته و عملیات طوفان الاقصی نشان داد که مقاومت در اوج و صهیونیست‌ها در ذلت به سر می‌برند.
روح‌الامینی ادامه داد: امروز جایگاه رژیم صهیونیستی رو به افول است و به خاطر جنایات شنیع در غزه به یک نفرت جهانی تبدیل‌شده است و تظاهرات علیه رژیم کودک کش اسرائیل به‌طور سلسله وار در اقصی نقاط جهان ادامه دارد؛ بنابراین فرهنگ مقاومت و دستاوردهای محور مقاومت رو به فزونی و همچنین ذلت، خواری و نفرت از صهیونیست‌ها رو به افزایش است.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز که هنوز است صهیونیست‌ها از عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق وحشت دارند و همچنان حدود 200 هزار شهرک‌نشین آن‌ها آواره‌اند و این ترس و وحشت آن‌ها به مدت طولانی هم ادامه خواهد داشت اگرچه اقتصاد رژیم غاصب اسرائیل فروپاشیده و روابط درون حکومت نیز متزلزل شده است درحالی‌که نقطه مقابل یعنی جبهه مقاومت مصمم‌تر و منسجم‌تر از گذشته به اهدافش ادامه می‌دهد.
وی افزود: امروز از یمن گرفته تا سودان، بخشی از مصر تا سوریه، لبنان، عراق و ... بازوان مقاومت در سراسر منطقه هستند که صهیونیست‌ها را کاملاً احاطه کرده‌اند، چندین سال نیروی دریایی انگلیس و غرب برتری بلا رقابت در منطقه داشت اما امروز نه‌تنها تحرکات آن‌ها کمتر شده بلکه ناوگان آن‌ها توسط یمنی‌ها مورد هدف قرار می‌گیرند.
روح‌الامینی اظهار کرد: امروز پهپاد یمنی تا تل‌آویو می‌رود و اهداف را منهدم می‌کند، عملیات وعده صادق یک تاکتیک جنگی و تمرینی برای جبهه مقاومت بود و حتماً عملیاتی بزرگ‌تر و پیشرفته‌تر و وحشتناک‌تر از وعده صادق آن‌هم در ابعاد مختلف در انتظار صهیونیست‌ها خواهد بود.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: عملیات طوفان الاقصی حیثیت جهانی رژیم غاصب اسرائیل را بر باد داد، امریکا کمک‌کار اصلی صهیونیست‌ها و عامل عملیاتی آن‌ها به شمار می‌رود که هر جنایتی در جهان اتفاق می‌افتد دست‌های آمریکایی‌ها در کار است بنابراین قطعاً می‌توان گفت که رژیم صهیونیستی در عرصه راهبردی شکست‌خورده است و به‌هیچ‌عنوان هم قابل جبران نیست.
وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها تاکنون بیش از 300 نفر از رهبران جبهه مقاومت و فلسطینی را از ابتدای تأسیس با ترور یا حمله نظامی به شهادت رسانده‌اند، اما نکته این است که رویش‌ها همچنان ادامه دارد و محور مقاومت هرروز هم قوی‌تر و دامنه نفوذش هم بزرگ‌تر و هم گسترده‌تر شده است.
روح‌الامینی ادامه داد: امروز تاکتیک غافلگیری در پاسخ مهم است، البته در ترور همه عوامل به‌نوعی مشخص است اما بحث غافلگیری در پاسخ برای آن‌ها بسیار سخت خواهد بود. آمریکایی‌ها هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کردند اما درنهایت شکست خوردند و امروز هم‌دست برتر با ایران اسلامی است و وضعیت پایگاه‌های آمریکایی منطقه در تیررس جبهه مقاومت است.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنابراین اینکه چه کسی باید از مواضعش کوتاه بیاید صهیونیست‌ها هستند لذا ترور شهید هنیه ضایعه بزرگی است اما می‌توانست در ماه‌های قبل یا کشورهای دیگر صورت بگیرد که این موضوع عامدانه بوده و به‌زعم خودشان می‌خواستند به‌نوعی تحقیر کنند که مهمانشان را هم ترور کردیم.
وی افزود: اما دشمن کور خوانده است و با شهادت شهید هنیه ما شاهد وحدت بین شیعه و سنی هستیم، تشییع شهید هنیه در ایران اسلامی با تشییع دیگر شخصیت‌ها در دیگر کشورها غیرقابل مقایسه است درحالی‌که ترور شهید هنیه برای صهیونیست‌ها هیچ‌گونه دستاوردی نخواهد داشت هرچند ضایعه بزرگی است اما ده‌ها هنیه راه او را ادامه خواهند داد و رژیم صهیونیستی روی آسایش و آرامش را نخواهد دید.
روح‌الامینی بیان کرد: امروز مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته است و صهیونیست‌ها با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون ترورهای زیادی به خود دیده است اما هیچ‌گاه کمر خم نکردیم و ملت ما هرروز باعزت و اقتدار بیشتر به مسیر آرمانی‌اش تا نابودی استکبار جهانی و ایجاد تمدن نوین اسلامی ادامه می‌دهد.
وی ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی به دست‌وپا زدن افتاده است و از همه طرف در محاصره جبهه مقاومت قرار دارد. طراحی عملیات طوفان الاقصی بزرگ‌ترین ضربه به صهیونیست‌ها بوده و هیچ‌کدام از این اقدامات مذبوحانه در ترور فرماندهان مقاومت نیز برابری با این عملیات نمی‌کند. در بسیاری از کشورهای مختلف منطقه نظام اسلامی را حصن حصین مقاومت می‌دانند و امروز جمهوری اسلامی الگو کشورهای آزادی خواهان جهان است.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم فلسطین مسیر مقاومت را باافتخار فریاد می‌زنند. رژیم صهیونیستی خسارت‌های زیادی دیده است که با صرف همه هزینه‌ها اما به هدفش نمی‌رسد و دستاوردی برای آن‌ها هم نداشته است. در کجای شورای امنیت سازمان ملل برای این‌همه شهید رهبران فلسطینی جلسه برگزارشده درحالی‌که کشورهای دنیا باید نسبت به این جنایات واکنش نشان دهند و بیداری انسانی شکل بگیرد و درصحنه بین‌المللی از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند.
وی افزود: باید محاکمه افکار عمومی در قبال جنایات صهیونیست‌ها در جهان شکل بگیرد، نکته اصلی این است که رسانه‌های عبری و غربی خط انحرافی را دنبال می‌کنند که باید پشیمانی برای آن‌ها ایجاد کرد و این نوعی توهین است که مهمان ما را ترور کنند که قطعاً ایران اسلامی انتقام سختی از صهیونیست‌ها خواهد گرفت؛ اما نوع پاسخ ایران بر اساس اصل غافلگیری است و دشمن هم باید مدتی از ترس بلرزد بنابراین در منطقه دست برتر راداریم و جبهه مقاومت با وحدت و انسجامی که دارد ضربات سختی بر پیکر دشمن صهیونی وارد خواهد کرد.
روح‌الامینی در پایان هم گفت: ترور شهید هنیه به‌گونه‌ای رقم خورد که بسیاری از کشورهای اهل سنت و حتی طالبان هم موضع‌گیری کردند و همه فریادها امروز به سمت‌وسوی اسرائیل است و این خود از دستاوردهای بزرگ شهید هنیه است؛ بنابراین جمهوری اسلامی با وعده صادق نشان داد که از گنبد آهنین و دیگر تجهیزات دفاعی و پیشرفته دشمن به‌راحتی عبور خواهد کرد و از هیچ‌کسی هم واهمه‌ای ندارد.
انتهای خبر/

پربیننده ترین ها