کدخبر: ۷۹۴۶۸
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۸
چاپ

با حضور بسیجیان برگزار شد؛

چهارمین همایش بزرگ «جهادگران فاطمی» در گچساران+ تصاویر

گروه‌های جهادی گچساران در بخش‌های مختلف تولیدی و رفع موانع تولید، کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی، انجام طرح‌های محرومیت‌زدایی، کمک به تسهیل ازدواج جوانان، ترمیم مسکن محرومان و خدمات رایگان پزشکی نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، چهارمین همایش بزرگ جهادگران فاطمی ناحیه مقاومت بسیج گچساران به‌منظور اعزام گروه‌های جهادی خدمات رسان به مناطق محروم این شهرستان آغاز شد.

سرهنگ ناصر صالحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در بخشی از سخنانش در این آیین با اشاره به جایگاه بسیج گفت: بسیج منشأ خیرات و ثمرات زیادی برای نظام اسلامی بوده و این نقش‌آفرینی را می‌توان در تمامی عرصه‌های علمی، عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورمان به‌وضوح نظاره‌گر بود.

وی افزود: امروز نقش بسیج در تمامی عرصه‌ها انکارناپذیر است، بسیج چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال‌های بعدازآن تا به امروز، همواره تأثیرگذار واقع‌شده و در خط مقدم صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی دستاوردهای فراوانی برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است.

صالحی با اشاره به اینکه کار جهادی اثر مستقیم در پیشبرد اهداف بسیج دارد ادامه داد: به برکت خون شهدا، رهنمود‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری امروز تفکر و فرهنگ بسیجی مرزها را درنوردیده و دشمنان را در بسیاری از میدان‌ها زمین‌گیر کرده بنابراین هر جا تفکر و اندیشه بسیجی وارد میدان شد درنتیجه موفقیت‌ها و پیروزی‌های بسیار چشمگیری نیز به همراه داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: امروز مدیریت و کار جهادی راهگشای بسیاری از مشکلات و موانع جامعه است؛ باید توجه کرد که فلسفه اصلی فعالیت جهادی همان بی توقع بودن و اخلاص در کارها است. بسیجیان به شایستگی تمام، نشان دادند که در عملیاتی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیشرو هستند بنابراین این روزها هم جهادگران بسیجی به‌عنوان سفیران کار و خدمت‌رسانی به آحاد مختلف مردم به شمار می‌روند.

وی در ادامه بابیان اینکه باید از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی به شایستگی بهره برد گفت: امروز گروه‌های جهادی گچساران در بخش‌های مختلف تولیدی و رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال، کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی، انجام طرح‌های محرومیت‌زدایی، کمک به تسهیل ازدواج جوانان، ترمیم مسکن محرومان، اجرای طرح‌های مربوط به آب و کشاورزی، ویزیت و خدمات رایگان پزشکی و... نقش‌آفرینی می‌کنند.

صالحی افزود: به دنبال اثربخشی در کارها هستیم و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند که ارزش‌ها باید در جامعه سکه رایج شود بنابراین اقدامات گروه جهادی هم باید سکه رایج در شهرستان شود. لذا امروز نیز چهارمین همایش بزرگ جهادگران فاطمی با رویکرد انعکاس ظرفیت‌ها و توانمندی گروه‌های جهادی این شهرستان برگزار شد درحالی‌که امیدآفرینی در سطح جامعه از اهداف مهم بسیج سازندگی است که در این راستا 75 گروه جهادی شهرستان در ایام تابستان به جامعه هدف نیز خدمات‌رسانی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام احمد حرمت کیش، مسئول حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات گروه‌های جهادی و افتخارآفرینی جهادگران کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین تغییرات سامانه اطلس جهادی، ثبت‌نام گروه‌های جهادی و همچنین اهمیت تخصصی کردن گروه‌های جهادی نیز مطالبی را بیان کرد.

وی در این همایش تخصصی سازی گروه‌های جهادی، عدم محدود کردن گروه‌های جهادی و حفظ استقلال آن‌ها با نظارت، مردمی سازی و گسترش عمومی حرکت‌های جهادی و همچنین تعامل سازنده گروه‌های جهادی را بسیار مهم برشمرد و بر رعایت آن‌ها نیز تأکید کرد.

ادامه نیز تصاویر این همایش را مشاهده کنید.

پربیننده ترین ها