کدخبر: ۷۹۴۹۳
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۸
چاپ

امام‌جمعه گچساران در گفتگو با آفتاب گچساران:

اربعین‌حسینی نماد وحدت و اقتدار جهان اسلام است

امام جمعه گچساران

امام‌جمعه گچساران گفت: راهپیمایی اربعین حسینی یکی از مصادیق قدرت و اقتدار امروز دنیای اسلام است که در حقیقت فضایی برای همدلی، اتحاد و همراهی برای ایجاد حکومت حضرت قائم (عج) خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عنایت هاشمی منش در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی ، در خصوص اهمیت و جایگاه پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: مسئله زیارت اربعین در روایات دینی یکی از نشانه‌های مؤمن برشمرده شده است امروز پیاده‌روی اربعین حماسه‌ای بزرگ و شورآفرین برای دفاع از مکتب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام است.

امام‌جمعه گچساران افزود: امروز اربعین حسینی و حماسه میلیونی مردم اقصی نقاط جهان در کشور عراق خود نشان از محبت و عمق ارادت آزادی خواهان عالم به ساحت اهل‌بیت علیهم‌السلام را دارد که در حقیقت فضایی را برای همدلی، اتحاد و همراهی برای ایجاد حکومت حضرت قائم (عج) فراهم خواهد کرد.

حجت‌الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: آنچه امروز در پیاده‌روی اربعین شاهد هستیم همان ارادت و عشق به اهل‌بیت علیهم‌السلام است که به‌نوعی عرصه را برای وحدت و همدلی بیشتر در محور مقاومت را فزونی بخشیده است.

وی ادامه داد: بنابراین آنچه اربعین حسینی را به یک نماد بزرگ سیاست و حماسه حضور تبدیل کرده است همین حضور مردم از سراسر جهان و عشق و ارادتی است که به اهل‌بیت علیهم‌السلام دارند.

مشروح سخنان امام‌جمعه گچساران را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

پربیننده ترین ها