کدخبر: ۷۹۵۰۳
۰۲ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶
چاپ

امام‌جمعه موقت گچساران:

اولویت دولت چهاردهم توجه به مسائل اقتصادی باشد

حجت الاسلام صفایی امام جمعه موقت گچساران

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: همه وزرای دولت از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفتند لذا امیدواریم که این دولت بتواند مشکلات جامعه از قبیل گرانی‌ها، مشکلات معیشتی و اقتصادی را مرتفع کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا صفایی، امام‌جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: توصیه به تقوا از توصیه‌های مهم خداوند متعال به بندگان است؛ تقوا یعنی پاک زیستن، یعنی اعضاء و جوارح بدن انسان همه و همه در مسیر خداوند حرکت کند.

وی افزود: این روزها باید از اربعین حسینی گفت، باید از حضرت زینب سلام‌الله علیها و زین‌العابدین علیه اسلام و پیامدهای نهضت اباعبدالله علیه الاسلام گفت. اگر حضرت زینب سلام‌الله علیها و امام سجاد علیه اسلام نبودند حادثه کربلا آن تأثیرات خودش را بر قلب‌ها نمی‌گذاشت و این همان خطبه‌های فرزندان امام حسین علیه الاسلام بود که در ادامه پیام اصلی نهضت کربلا را به سراسر جهان رسانید.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: پیام‌رسان کربلا حضرت زینب سلام‌الله علیها بود. در کربلا امام حسین علیه الاسلام را با لب‌تشنه به شهادت رساندند و در چهل منزل سر مبارک ایشان را مورد جسارت و توهین قراردادند. یزید ملعون چوب خیزران به لب و دندان اباعبدالله علیه الاسلام می‌زند که در این هنگام حضرت زینب سلام‌الله علیها به خطبه‌خوانی و روشنگری در این مجلس می‌پردازند.

امام‌جمعه گچساران گفت: ایام اربعین است و جمعیت عظیمی امسال در کربلا حضور دارند که جای سوزن انداختن هم نیست. این معجزه است و نام سیدالشهدا علیه الاسلام بر تارک‌دنیا می‌درخشد و اما آن‌هایی که لعن و نفرین می‌شوند یزید و یزیدیان زمان هستند.

حجت‌الاسلام صفایی اظهار کرد: امروز راه امام حسین علیه الاسلام زنده است و شیعیان و آزادی‌خواهان جهان در این مسیر تا ظهور حضرت مهدی (عج) گام برمی‌دارند درحالی‌که امام زمان (عج) قیامشان را بانام اباعبدالله حسین علیه الاسلام معرفی می‌کنند.

وی افزود: از همه‌کسانی که در اربعین اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام کمک کردند و موکب داران و کسانی که به هر سبکی به زوار اربعین در این ایام خدمت می‌کنند خداوند خیر دنیا و آخرت عنایت کنند. امام حسین علیه الاسلام شهید امر به معرف و نهی از منکر است و باید نسبت به این مسئله مهم هم توجه لازم را داشته باشیم.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: نکته دیگر اینکه این روزها نیز شروع به کار دولت چهاردهم راداریم و همه وزرا از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفتند لذا آرزو می‌کنیم که این دولت بتواند مشکلات مردم و گرفتاری جامعه از قبیل گرانی‌ها، مشکلات معیشتی و اقتصادی را مرتفع کند.

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: جنایت اسرائیل غاصب همچنان ادامه دارد که در 10 ماه گذشته بیش از 40 هزار نفر از مردم فلسطین به شهادت رسیده‌اند و مجامع بین‌المللی همچنان بی‌تفاوت نظاره‌گر این جنایات هستند و تاکنون هم هیچ اقدامی عملی در تقابل با این جنایت‌ها صورت نگرفته است.

حجت‌الاسلام صفایی اظهار کرد: بنابراین چشم ملت‌های آزادی‌خواه جهان منتظر انتقام سخت جمهوری اسلامی از رژیم صهیونیستی است و حتماً انتقام خون شهید «اسماعیل هنیه» گرفته می‌شود و بدون تردید انتقام سختی در انتظار صهیونیست‌ها خواهد بود.

انتهای خبر/

پربیننده ترین ها