کدخبر: ۴۱۲۹۹
۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۹
چاپ

قرآن و عترت دو مصباح هدایت و دو حقیقت جدایی ناپذیرند

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی بمناسبت آغاز سی و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در گچساران، گفت: قرآن و عترت دو مصباح هدایت و دو حقیقت جدایی ناپذیر هستند که تا قیامت با یکدیگر خواهند بود.

به گزارش آفتاب جنوب ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی بمناسبت آغاز سی و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در گچساران، گفت: قرآن و عترت دو مصباح هدایت و دو حقیقت جدایی ناپذیر هستند که تا قیامت با یکدیگر خواهند بود.

در این پیام آمده است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

قرآن و عترت دو مصباح هدایت و دو حقیقت جدایی ناپذیر ، که تا قیامت با هم اندو تمسک به آنها ضامن سعادت و کمال بشر بوده و دعوت به توحید و رفتار موحدانه می کنند، ذکر را مفتاح تقرب و نماز را خضوع و کرنش مطلق در برابر علم و قدرت مطلق هستی یعنی خداوند سبحان قرار داده و انسان را به رکوع، سجود، قنوت، تشهد و تسلیم فراخوانده اند.

قرآن مسیر رشد را به انسان نشان می دهد، مبدا و مقصد او را توصیف می کند و عترت و امامان پاک مقربان درگاه حق نیز کمال یافتگانی که حقایق متعالی را عینیت بخشیده و الگوی عینی هدایت و معلمان بشر برای وصول به بهشت جاودان و جوار قرب الهی اند و هر دو ما را به اقامه نماز یعنی به خیرالعمل و سبب رستگاری دعوت کرده اند که در سایه شکوهمند اقامه اش، جامعه ای عاری از گناه، ظلم و رذایل اخلاقی شکل می گیرد.

مردم شریف،معلمین انساز سازومحترم،دانش آموزان آینده ساز عزیز استان،آغاز مسابقات نه گانه مرحله استانی قرآن،عترت ونماز درشهر شهید پرور گچساران را با مسرت تمام به شما تبریک می گویم.

 تقارن این روزها با ایام حرن آور فاطمیه، بی تردید پر فضای معنوی و قدسی همایش خواهد افزود و موجب جلب رضایت پروردگار و معصومین علیهم صلوات الله خواهد شد.

و با سلام به مردم متدین و آگاه گچساران که توفیق میزبانی این همایش ملکوتی را یافته اند و با تشکرو سپاس از همه برپادارندگان این همایش باشکوه که انشاءالله به بهترین شکل آنرا به پایان برنند و پاداش های عظیم الله نصیبشان شود. همچنین از مدیرکل متدین و باکمال آموزش و پرورش استان و معاونین محترمشان تقدیرو تشکر می نمایم. و برایشان توفیق خدمت بیشتر و موثرتر در امور دینی و فرهنگی خواستارم.

سلامتی و توفیق همگان را از خداوندقادر سبحان خواهانم.

سید شرف الدین ملک حسینی

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها