کدخبر: ۴۱۴۸۱
۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۲۲
چاپ

دانش آموزان کشور در امر فراگیری قرآن و نماز مسلح شوند

مدیر کل قرآن،نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان کشور باید قدردان استعدادهای قرآنی خود باشند و خودشان را در امر فراگیری قرآن و نماز مسلح کنند تا بتوانند در عرصه های مختلف موفق باشند.

به گزارش آفتاب جنوب ، محمدرضا مصیب‌زاده، عصر امروزدر آیین افتتاحیه سی و دومین دوره مسابقات هفت گانه دانش آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که کسانی که به این مسابقات راه می‌یابند نخبه هستند،اظهار کرد: دنیا اکنون در دست متخصصین است، هر کس در رشته‌ای تخصص یابد حرف اول را می‌زند و شما بهترین الگو را برای خود برگزیده‌اید.

وی افزود: تخصص در این رشته یعنی تخصص در تمامی رشته‌ها و شما اکنون حرف اول را در استان زده و به تخصص رسیده‌اید که باید همواره خودتان را مسلح به نور قرآن کنید

مدیر کل قرآن،نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جایگاه والای دانش‌آموزان قرآنی،تصریح کرد: قدر خودتان را بدانید که این حضور پرشور مسئولان کشوری، استانی و شهرستان‌ها برای ادای احترام به شما خواهران فاطمی و قرآنی است.

مصیب زاده بیان کرد:آموزش و پرورش وظیفه آموزش عمومی را بر عهده دارد ولی برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در سطح شهرستانی، استانی و کشوری دانش آموزان را به سوی نخبه پروری سوق می دهد.

وی افزود:دانش آموزان کشور باید قدردان استعدادهای قرآنی خود باشند و خودشان را در امر فراگیری قرآن و نماز مسلح کنند تا بتوانند در عرصه های مختلف موفق باشند.

مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش در پایان از دانش‌آموز روشندل قرآنی کلثوم رضایی از بویراحمد حافظ 12 جزء قرآن کریم به خاطر پاسخگویی به پرسش  قرآنی تجلیل و هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا کرد.

گفتنی ست مراسم افتتاحیه سی‌ودومین دوره مسابقات استانی قرآن، نماز و عترت ویژه دانش آموزان دختر دوره اول و دوم متوسطه با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی، مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان، امام جمعه گچساران، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران و دیگر مسئولان شهرستانی و معاونین پرورشی شهرستان‌های استان در سالن وحدت گچساران برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها