کدخبر: ۴۱۵۰۸
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۰
چاپ

افتتاح زیر گذر گچساران در 28اسفندماه

فرماندار گچساران گفت: پروژه زیرگذر شهری این شهرستان پس از 3 سال انتظار مردم و مسئولان در تاریخ 28 اسفندماه جاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش آفتاب جنوب ، عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در نشست شورای اداری گچساران با اعلام خبر افتتاح زیرگذر گچساران طی چند روز آینده، اظهار داشت: پروژه زیرگذر شهری این شهرستان پس از 3 سال انتظار مردم و مسئولان در تاریخ 28 اسفندماه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود:کابل‌ها و دکل‌های برق، تأسیسات گاز، آب و فیبر نوری مخابرات از جمله مشکلات و موانع اجرای به موقع زیرگذر بود که این موانع عملا سبب کندی روند پیشرفت پروژه و اتلاف زمانی نگران‌کننده در ادامه کار شد.

فرماندار گچساران ادامه داد: با همکاری تعامل و تلاش مسئولان استانی و شهرستانی موانع پیش‌بینی نشده زیرگذر گچساران در پروسه زمانی زیادی برطرف شد و روند اجرایی زیرگذر شتابی مجدد گرفت.

وی با تقدیر ویژه از مردم به خاطر صبر و همکاری‌های مطلوب در تحمل وضعیت ترافیکی شهر، تصریح کرد: در این میان مردم و شهرستانی که مهم‌ترین و اصلی‌ترین راه ارتباطی و تردد آن با اجرای پروژه‌ای به نام زیرگذر مختل شده بود، در وضعیت نگران‌کننده و نامناسبی قرار گرفته و با مشکلاتی زیادی روبرو شدند.

رحیمی در ادامه  از برگزاری مراسم افتتاح این پروژه بزرگ شهری و دعوت از مسئولان و مردم برای حضور در این مراسم خبر داد.

گفتنی ست پروژه زیرگذر گچساران با هدف کاهش حجم ترافیک و تصادفات در مرکز شهر، با اعتباری افزون بر هفتاد میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در دی‌ماه 89 کلنگ‌زنی و در فروردین 90 عملیات اجرایی آن به طور رسمی آغاز شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها