کدخبر: ۴۱۵۹۶
۰۲ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۵
چاپ

زیارت 17هزار و 563 مسافر نوروزی از حرم بی بی حکیمه (س)

زیارت 17هزار و 563 مسافر نوروزی از حرم بی بی حکیمه (س)

فرماندار گچساران گفت: 17 هزار و 563 مسافرو گردشگر از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون به زیارت مرقد بی بی حکیمه (س( مشرف شده اند.

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در گفت گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،به 17هزار و 563 زائرنوروزی حرم بی بی حکیمه (س) اشاره کرد و گفت: تمام امکانات و زیرساخت های لازم برای رفاه حال زائران در این بقعه متبرکه فراهم شده است.

وی افزود:برپایی 50 تخته چادر، ساخت 80 سرویس بهداشتی، برپایی 30 غرفه و یک نانوایی سیار از عمده ترین اقدامات انجام شده از سوی متولیان امر برای رفاه حال زائران حرم بی بی حکیمه (س) است.

فرماندار گچساران ادامه داد: این بقعه متبرکه همچون نگینی درخشان از مناطق مهم زیارتی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران به شمار می رود.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه تعامل دستگاه های مختلف اجرایی گچساران برای پذیرایی از میهمانان نوروزی مطلوب و رضایت بخش است،اظهار کرد: نحوه اسکان، ارائه خدمات پزشکی، بهداشتی و وجود امکانات رفاهی در این بقعه متبرکه مطلوبتر از سال های گذشته است.

وی ابراز داشت: بارگاه بی بی حکیمه (س) نه تنها زائران چشمگیری از سراسر ایران دارد بلکه شیعیان کشورهای همسایه نیز همه ساله برای زیارت این بانوی بزرگوار به شهرستان گچساران مسافرت می کنند.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها