کدخبر: ۵۱۶۴۶
۰۹ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۹
چاپ

مرقد مطهر بی بی حکیمه (س) پربازدیدترین مکان تفریحی زیارتی استان در هفته اول سال 93

مرقد مطهر بی بی حکیمه (س) پربازدیدترین مکان تفریحی زیارتی استان در هفته اول سال 93

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گفت:در هفته اول سال جاری، مرقد مطهر بی بی حکیمه (س) در شهرستان گچساران و آبشار یاسوج بیشترین جذب مسافران و گردشگر نوروزی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش آفتاب جنوب ، محمودباقری در گفتگو باخبرنگار بویرخبر با اشاره به تعطیلات عید و بازدید گردشگران از مناطق تفریحی استان در هفته اول سال 93 ابراز داشت: تاکنون بیش از 250هزار مسافر نوروزی از جاذبه های تفریحی سیاحتی استان بازدید کرده اند.

وی بیشترین بازدید را مربوط به شهرستانهای گچساران و یاسوج دانست و اظهار داشت:با توجه به اقلیم آب هوایی استان،شهرهای گرمسیری استان دراین موقع ازسال بیشترین جذب مسافران و گردشگران نوروزی را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بیشترین بازدید مسافرین نوروزی را مربوط به حرم مطهر امامزاده بی بی حکمیه(س) گچساران و آبشار یاسوج دانست و گفت: درهفته اول سال 93 ، حرم مطهر بی بی حکیمه (س) و آبشار یاسوج بیشترین جذب گردشگر را داشته است.پ

 

http://www.boyerkhabar.ir/images/boyerkhabar.ir-42514-gozareshe_tasvirie_1.jpg

باقری به طبیعت زیبایی بهاری مناطق گرمسیری استان در این موقع از سال اشاره داشت و گفت:یکی از راههای موفق در جذب گردشگر برای استان تجهیز و ایمن سازی راههای مواصلاتی وارتباطی استان بوده که باید مسئولان توجه اساسی بر روی این راه ها را برای رشد صنعت توریسم استان در سرلوحه کاری خود قرار دهند.

وی در ادامه در مورد برنامه های متنوع این سازمان در ایام تعطیلات نوروز، تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان سعی کرده، برای پیشبرد اهداف خود در برخورداری از برنامه های هدف با برگزاری جشن های شاد ، عیدی زیبا و بیاد ماندنی را برای مسافران و گردشگران در سطح استان مهیا کند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان در ادامه به مسافران و گردشگران سفر به پایتخت طبیعت توصیه کرد:هفته دوم سال با توجه به اقلیم آب و هوایی این مناطق؛بهترین موقع برای سفربه این مناطق بکر و دست نخوردنی است.

باقری خدمت به مهمانان نوروزی را افتخاری بزرگ برای مسئولان این نهاد برشمرد و گفت: از مجموعه و دست‌اندرکاران اسکان مسافرین نوروزی تقاضا داریم تا در برخورد با مهمانان و گردشگران اخلاق نیک را در دستور کار خود قرار دهند

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها