کدخبر: ۵۱۷۷۴
۱۶ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۱
چاپ

اعزام 300بسیجی گچسارانی به راهیان نور+تصاویر

300بسیجی گچسارانی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش آفتاب جنوب ، سرهنگ جهانگیر انصاری صبح امروزدر آیین بدرقه راهیان نور که با حضور جمعی از مسئولین شهری در بوستان شهدای گمنام گچساران برگزار شد،اظهار کرد: اعزام کاروان راهیان نور با حضور قشر جوان و نوجوان، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آنها با رشادتهای رزمندگان در جریان هشت سال جنگ تحمیلی آشنا شوند.

وی افزود:اردوی راهیان نور در راستای اعتلای ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و همچنین انتقال این ارزش ها به نسل جوانی که انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکرده است، نقش تاثیر‌گذاری در تعالی اجتماعی دارد.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران برگزاری اردوهای راهیان نور را یکی از برنامه های فرهنگی موثر و مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مسئولین نظام دانست و افزود: یکی از اهداف جنگ نرم دشمنان، انقلاب و باورهای دینی و ایمانی جوانان است و برگزاری این اردوها در تحکیم اعتقادات جوانان تاثیرگذار است

انصاری تصریح کرد:امروز اقشار مختلف مردم در پی یافتن راه و رسم عاشقی، رهسپار راهی پر از نور و معرفت می‌شوند تا با نوشیدن جرعه‌ای ناب از این معرفت، مسیر زندگی خود را تا رسیدن به مقصد نهایی این گونه طی کنند.

وی در ادامه به اعزام 300خواهربسیجی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در طول این سفر علاوه بر شرکت در اردوی عملی از یادمان های شهداء در شلمچه ، اروندکنار، هویزه و دهلاویه بازدید و با آرمان های شهدا و امام شهداء تجدید میثاق خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد:یادمان‌های دفاع مقدس و مشهد شهیدان سال‌های جنگ تحمیلی اکنون به یک آوردگاه بزرگ فرهنگی اجتماعی تبدیل شده است، به گونه‌ای که مردم، به‌ویژه جوانان و نوجوانان با حضور در این مکان‌های مقدس و خاکریزهای خط مقدم جبهه فرهنگی و نبرد با دشمن با تجدید روحیه‌ای مضاعف، سال جدیدشان را آغاز می‌کنند.

گفتنی ست در پایان آیین بدرقه راهیان نور که با حضور جمعی از مسوولان شهری در بوستان شهدای گمنام گچساران برگزارشد، بسته های فرهنگی بین شرکت کنندگان اعزامی به مناطق جنوب کشور توزیع شد.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها