کدخبر: ۵۱۷۹۴
۱۶ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۰
چاپ

شناسایی نقاط ضعف و قوت گامی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی

فرماندار گچساران گفت: مسئولین باید با شناسایی نقاط ضعف و قوت و محور قرار دادن ارتقای وضعیت فرهنگی و اقتصادی مردم در تحقق اقتصادمقاومتی تلاش کنند.

به گزارش آفتاب جنوب ، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در نشست با کارکنان فرمانداری گچساران ضمن تبریک سال جدید و تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: همکاری، تعامل و تلاش مضاعف در راستای اجرای برنامه‌های شهرستان و فرمانداری برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم ضرورت دارد.

فرماندار گچساران با اشاره به نامگذاری سال 93 با عنوان «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» بر شناسایی نقاط ضعف و قوت سال گذشته تأکید کرد.

رحیمی ادامه داد: مسئولین باید با شناسایی نقاط ضعف و قوت و محور قرار دادن ارتقای وضعیت فرهنگی و اقتصادی مردم در تحقق حماسه اقتصادی و فرهنگ و به‌طور کلی شعار سال نقش به‌سزایی داشته باشند.

وی با اشاره به خلق حماسه‌های سیاسی و اقتصادی سال گذشته مردم تصریح کرد: امت بزرگ ایران اسلامی با حماسه آفرینی‌های خود در سال 92 به یاوه‌گویی‌ها و فتنه‌های دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخ محکمی داده‌اند.

رحیمی با تأکید بر لزوم توجه ویژه به فرمان رهبری و سرلوحه قرار دادن فرمایشات ایشان در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی یادآور شد: همه مسئولان و مردم در این زمینه باید گام‌های مؤثر و مفیدی بردارند.

فرماندار گچساران با قدردانی از زحمات همه عوامل اجرایی دست‌اندرکار ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستان ابراز داشت: امسال نسبت به سال گذشته ورود مسافران و گردشگران افزایش چشم‌گیری داشته است.

رحیمی تصریح کرد: خدمات مجموعه کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی، با توجه به ارزیابی‌های سرزده بازرسان، خوب و رضایت‌بخش اعلام شده است.

وی افزود: امسال در ایام نوروز تمامی امکانات موجود شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران فراهم شد و دستگاه‌های مرتبط در این زمینه نیز خدمات مؤثری ارائه دادند.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها