کدخبر: ۵۱۸۳۵
۱۷ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۴
چاپ

گچساران بیشترین آمار جذب مسافر در استان را به خود اختصاص داد

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری گچساران گفت: شهر گچساران با ورود 11 میلیون و 328 هزار مسافر بیشترین آمار جذب مسافر در استان را طی 14 روز تعطیلات نوروزی به خود اختصاص داد.

به گزارش آفتاب جنوب ، هومن عنایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران، اظهار کرد: در نوروز امسال آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبیعی گچساران موجب حضور گردشگران بسیاری به این شهرستان شد.

وی افزود: شهر گچساران با ورود 11 میلیون و 328 هزار 50 مسافر بیشترین آمار جذب مسافر در استان را طی 14 روز تعطیلات نوروزی به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به بارگاه مقدس بی‌بی حکیمه خاتون (س) در گچساران که در طول سال پذیرای زائران زیادی به این دیار بوده، تصریح کرد: طی دو هفته تعطیلات نوروزی تعداد 531 هزار 910 زائر از نقاط مختلف کشور در کمپ حرم مطهر اقامت کردند.

عنایی با اشاره به آخرین آمار از ورود مسافرین به نقاط مختلف گردشگری شهرستان گچساران ادامه داد: دشتک دیل با فضای مناسب و امکانات مطلوب پذیرای 267 هزار و 300 مسافر بوده که در اردوگاه‌های دشتک اسکان کردند.

وی گفت: همچنین آثار باستانی خیرآباد 163 هزار 100 بازدید کننده و دشت لیشتر با سبزه‌زارهای زیبا پذیرای 45 هزار 580 مسافر بوده است.

عنایی خاطرنشان کرد: با پایان تعطیلات و برگشتن مسافران نوروزی به شهر و دیار در روز 15 فروردین اداره میراث فرهنگی در دو مسیر خروج مسافران مراسمی تحت عنوان بدرقه مسافران با اهدای گل و هدیه برگزار کرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها