کدخبر: ۵۱۸۷۶
۱۸ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۲
چاپ

بهره مندی 10 روستای گچساران از نعمت گاز طبیعی

رئیس شرکت گاز گچساران گفت:چند طرح بزرگ شبکه‌گذاری خط لوله گاز در مناطق روستایی گچساران در دست اقدام بوده که با تکمیل این طرح‌ها افزون بر 10 روستای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مندخواهند شد.

به گزارش آفتاب جنوب ، ناصر دلفریان ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ،اظهار کرد: عملیات گازرسانی به روستاهای سعادت‌آباد و دژسلیمان از توابع دهستان لیشتر گچساران که از سال گذشته آغاز شده، پیشرفت مطلوبی دارد.

وی افزود: با بررسی‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته شده، در فاز نخست این طرح به طول 20 کیلومتر شبکه‌گذاری اصلی با اعتباری افزون بر 91 میلیارد ریال در نظر گرفته شد.

رئیس شرکت گاز گچساران با اشاره به این‌که با تکمیل شبکه‌گذاری، عملیات شبکه‌های فرعی و نصب علمک در این روستاها انجام می‌شود، گفت: بازرسان و پیمانکاران هم‌اکنون در حال سایت ویزیت کردن و بازبینی روستاهای شمس‌العرب، خلق‌آباد و روستاهای این حوزه هستند.

دلفریان افزود: پس از اعلام نظر نهایی کارشناسان، فاز دوم عملیات گازرسانی به این روستاها آغاز خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شبکه گازرسانی و خط انتقال پروژه گازرسانی به روستاهای سادات، سعادت‌آباد و خلق‌آباد از روستای سعادت آباد تا دژسلیمان انجام شده است.

این مسئول با اشاره به روند مطلوب اجرای این پروژه گفت: این پروژه در هفته دولت آماده بهره‌برداری خواهد بود.

دلفریان اظهار کرد: چند طرح بزرگ شبکه‌گذاری خط لوله گاز در مناطق روستایی گچساران در دست اقدام بوده که با تکمیل این طرح‌ها افزون بر 10 روستای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی ست روستاهای سعادت‌آباد و دژسلیمان با بیش از 180 خانوار به ترتیب در هشت و 10 کیلومتری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قرار دارند.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها